kitten gezocht!

[s]Heeeii,

Ik plaats hier even een oproepje voor m´n viendin. Ze zoekt namelijk al een tijdje naar een nieuwe kat, omdat de hare onlangs is doodgegaan :frowning_face: Ze heeft tot nu toe nog geen succes gehad, op marktplaats enzo. Dus als iemand een nestje heeft of iemand kent met een nestje kittens, zou je mij dan ff willen noten? ze wil het liefst een rode, heeeele lieve haha :slightly_smiling_face:

Het handigst zou zijn als je in of dichtbij Hilversum woont, zodat ze hem makkelijk kunnen ophalen.

Thanksss! <3
xxx[/s]

katjes gevonden :grinning: xxx

ze zou beter naar het asiel gaan!
jij zoekt de kat niet uit, de kat zoekt jou uit.

In deze tijd van het jaar zijn er niet veel kittens, de meeste worden vanaf het voorjaar weer geboren.

Asiel is een goeie optie ja. :slightly_smiling_face:

kan ze niet kijken bij supermarkten of er advertentie’s zijn?
of daar juist advertentie’s ophangen met; gezocht, kitten ofzoiets?
en verder wat tornainbow ook al zegt, naar het asiel gaan!

@ tornainbow Wat is dat voor onzin…? Pff :stuck_out_tongue:

Ik zou ook naar het asiel gaan! :slightly_smiling_face:
Daar zitten ook vaak jonge katjes.
En zo geeft ze een katje een tweede thuis…
die anders een spuitje krijgt omdat het asiel overbevolkt raakt

Je moet even kijken op www.dierenasiels.com en aangeven dat je een kitten zoekt.

en een heeeleee lieve.
Haha dat weet je nooit van te voren, maar goed alle katten zijn lief :stuck_out_tongue:

Dat ja. Waarom per sé een kitten?

Als een kat je niet mag, merk je dat anders wel hoor :’)

Ja dat snap ik, maar om nou te zeggen dat een kat jóu uitzoekt vind ik toch een beetje apart. Jíj bent degene die een kat wilt en jíj gaat toch op zoek naar een kat :’)

Overigens; dat naar het asiel gaan vind ik wel een goed idee, daar gaat het niet om :wink: