Kip Lekker kruiden?!Hoe

Hey hey.
Ik ga vanavond kip eten in blokjes… Met krieltjes en mais en sla enz…
Maar hoe kan ik die kip nou het beste en lekkerst bereiden?
wat voor poespas gooien jullie erop om het lekker te maken…
Kan er wel zout en peper op doen maar shiet niks mee op hahaha

Laat het ffies weten
gr. een kipbakker XD

Google is je beste vriend …

Je hebt speciale kipkruiden. Hoef je niet moeilijk te doen met verschillende dingen enzo, Hebben ze al voor je bij elkaar in een potje gegooit. Ik vind het iig erg lekker !

Die wij altijd hebben is van Verstegen.

http://www.bestofholland.es/winkel/products_pictures/Verstegen,_Kipkruiden.jpg

Heb al gegoogled… maar kon niks vinden tenminste niet iets dat me oog op viel… daarom vraag ik het juist hier;)

Dan Google je slecht :'D

ik doe er altijd canjun kruiden ofzo over.
xD

Ok ik ga wel ff kijke voor die standaard kipkruiden dan…
Tja sorry ben niet zo’n koking weetje…:stuck_out_tongue: dan maar een slechte googleaar

kip in blokjes, daar bedoel je vast kipfilet mee. Zo ja? Dan heb ik een goede tip voor je. Snij de kip in blokjes. Voeg aan de kip yoghurt, zonnebloemolie en kippenkruiden toe. *heb je geen kipkruiden thuis ? Doe er dan zout, peper eventueel andere kruiden bij*. Laat het een paar uur in de koelkast (als je tijd hebt). Zo kan het mengseltje zich goed in de kip intrekken. Vervolgens bakken. (Zonder extra olie ofzo). Hiermee heb je zeker succes !

Kipkruiden :stuck_out_tongue: En is miss raar maar paprikapoeder vind ik er ook lekker op (:
En sws gewoon peper en zout

Klinkt lekker… Thanks Die ga ik onthouden… en maybe strx wel maken… moet eerst ff kipkruiden halen nu haha

Wij gebruiken altijd vegeta maar dat is niet in Nederland te koop

kipkruiden bij de supermarkt

Cajun en suiker. -nietzogezond-

die kipkruiden hebben wij inderdaad ook,
maar kerriepoeder erover is ook lekker! en dan het liefst met een stukje ananas erbij maar dat moet je ook maar net in huis hebben haha

your best buddy

Whaha, die hebben wij ook !
Ik eet dat spul echt op alles :’)

Kipkruiden,
ik hou van kip (L)

Gelukt?