Kinki kappers

Hebben jullie ervaring met de keten ‘‘Kinki kappers’’? (in overijsel :slightly_smiling_face:!??)
Of hebben jullie ervaring met andere extreme kapsels/aparte kapsalons? (liefst in Overijssel/Gelderland)
Tell me :grinning: !!

Kinki Kappers zijn goed. Ik ben naar die in Leiden geweest, maar aangezien ze er een algemene opleiding voor hebben, neem ik aan dat ze overal even goed zijn, hehe. Wel duur, maar je krijgt ook echt wat je wilt ervoor terug!

i love kinki kappers!
ik ben bij die in denbosch geweest, maar ze zijn echt super door het hele land for sure (:
het is idd wel duur, maar beter dan mislukt haar toch?
ze hebben ook een hyve
http://kinkikappers.hyves.nl/

Er zit een soort van kinki kapper in arnhem :slightly_smiling_face: Creative cuts, moet je maar even googlen ik vind die opzich wel goed maar ligt er ook een beetje aan wat je wilt enzo denk ik.

Ik vind het altijd leuk om wat anders te proberen, dus vandaar :grinning:.
Nog meer ervaringen??

35 euro knippen, 40 euro verven. zoiets.

sinds Kinki Kappers knip ik al 3 jaar mijn haar zelf. Ik heb daar echt een trauma opgelopen. Dit ligt natuurlijk niet aan Kinki Kappers zelf maar aan de kapster die mij toen knipte. Ze knipte in mijn oor, en knipte overal haar af, behalve waar ik het wou.

wtf. waar was dat?

Ben er 2 keer geweest, super kapper! Alleen kan mijn portomonee het niet hebben :slightly_smiling_face:

Waar woon je dan? In elke provincie zitten er wel een paar dacht ik :wink:

Kinki is echt heel chill, de enige kapper waarbij ik niet teleurgesteld ben als ze hebben geknipt of geverfd.

Enige is dat het nogal duur is, in Leiden is een knipbeurt 35 + euro alleen al :'D MAAR dan heb je ook wel wat.

Heb vandaag mijn hara blauw geverfd met verf van de kinki, zit perfect dus ook daarvoor zeker erheen gaan!

Ik heb ook een trauma overgehouden aan Kinki kappers. De kapster die mijn haar heeft geknipt en geverfd heeft mijn hele hoofdhuid kapot gemaakt met het verven. Mijn hoofdhuid heeft nog super lang pijn gedaan en het duurde heel lang voordat het geneest. Dit was niet omdat ik ergens allergisch voor was, want bij de kapper hierna ging alles gewoon goed enzo. Die kapper van Kinki kappers heeft gewoon mijn hele haar verkloot.

Maar hey, ik zie dat er super veel positieve reacties zijn! Ik ben tenminste in Nijmegen geweest en ga er nooit meer heen.

@ xlisalove; dat is kut zeg! maar heb je dan misschein niet gewoon je haar gewassen van te voren ipv dat je het een paar dagen niet doet voordat je het laat aanvallen door bleek en kleur? Als je je haar een paar dagen niet wast voordat dat allemaal gebeurt doet je hoofd minder pijn

Mijn tante is daar een keer geweest en bij haar was het wel heel mooi vond ik.
En ze hoefde niets te betalen, haha.

Wij hebben ook een Kinki Kapper hier in de stad.
Ben er zelf nog nooit geweest, maar wel van plan om eens in de toekomst naartoe te gaan.

Ik laat mijn haar altijd knippen en verven bij de Kinki kapper in Enschede, is de enige kapper die mijn haar goed knipt en verft en de mensen zijn er vet gezellig. :slightly_smiling_face:

Ik knip en verf mijn haar altijd zelf, dus ik heb er geen ervaring mee.

Kinki is idd heel goed voor lekkere extreme dingen!

Ik ga altijd naar de Kinki Kapper en ben altijd tevreden!