Kinki kapper

Ik wil graag iets compleet anders met mijn haar. Ik heb gehoord dat ze bij de Kinki kapper daar erg goed in zijn. Ook met verven zoals, dip-dye.
Aangezien het toch wat prijzig is, vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Misschien ook wat voor&na foto’s?

Ik ken wel iemand die daar is geweest, heb daar helaas geen foto’s van :stuck_out_tongue: Maar bij haar is het wel heel erg leuk geworden! :slightly_smiling_face: Ze had eerst best wel lang steil haar, en toen een heel kort/stoer kapsel, het stond haar heel goed.

Ik heb gehoord dat Kinki Kapper goed in kleuren is maar van andere mensen ook weer dat het totaal niks is. Ikzelf ga altijd kleuren bij Brainwash (ook goedkoop!) en die hebben tot nu toe altijd het resultaat bereikt wat ik wilde en het is ook helemaal niet duur!

Kinki kapper is ontzettend goed, ze luisteren goed naar je en adviseren wat het best bij je gezicht past.

Het is vrij prijzig maar het is het geld waard!

het hangt af van de kaper die je hebt he…
die van mij verneukt het elke keer, hoe makkelijk ik het ook voor dr maak! ik zou ze wel aanraden maar die kapsters van kinki hier zijn echt scheel… (letterlijk ook nog :cold_sweat:)

Ik denk dat het heel erg ligt naar welke Kinki Kapper je gaat, want ik hoor van sommige mensen slechte verhalen terwijl ik nu al een paar jaar naar mijn locale Kinki Kapper ga en elke keer tevreden ben.

Ik ga morgen naar Kinki kappers. Dat wordt interessant dus :stuck_out_tongue: Weet iemand of ze ook goed zijn in het helpen, als je nog niet precies weet wat je wilt ?(A)

Dat is wel vet. Want ik wil zegmaar ook een soort van haar-makeover :’)