Kinki Kapper prijs

[i]Hi guys,

Ik wil graag mijn haar laten knippen, een schuine pony, ongeveer zo;
http://img707.imageshack.us/img707/8665/zowilikmijnhaar3.png
:3
En dan wil ik het graag laten knippen bij Kinki kapper. Weten jullie hoeveel geld ik dan ongeveer kwijt ben?

Alvast bedankt n.n[/i]

upp. :3

Up ^^

eventjes vragen kan altijd :wink:

upje voor jou!
ik ben helemaal niet zo van scene, maar als ik stijl haar had liet ik zeker zoiets knippen :3

Ik had ook ooit (lang, lang geleden) zoiets laten doen en toen was ik geloof ik rond de 35 kwijt.

Nog maar een upje dan ^^

Ik heb het ook een keer bij de kinki kapper laten knippen. Was rond de 35 tot 40 euro kwijt dacht ik.

Jezus man wat duur, mijn kapper doet dat voor 16,50 euro.

Dat is goedkoop, ik laat mijn haren bij mijn kapster altijd voor ¤27,- knippen.

Kinkikapper is duur!

En dit kan je eigen kapper ook wel. Het is gewoon een pony :slightly_smiling_face:

Ik zou niet meer geld uitgeven dan nodig is.

Oké, dankjewel :3

Ik kan ook inderdaad wel naar een goedkopere kapper gaan, maar ik ben zo bang dat die het verprutst >.<

Een goedkope kapper hoeft niet. Maar gewoon naar de kapper waar jij/je moeder of wie dan ook normaal gaat.

Een kapper kan altijd van de foto naknippen, en een pony kan iedere kapper wel :slightly_smiling_face:

Ach het zijn in principe gewoon korte laagjes en een schuine pony, dat kan iedere kapper wel.

Ik ben echt al heeeeeeeeel lang niet meer naar de kapper geweest. Ik ging wel altijd naar Kinki. De kapper waar mn moeder haar haar knipt steekt vooral haar op enzo :'D

Er is ook zo’n vreselijk goedkope kapper, brainwash volgens mij, kunnen die een beetje fatsoenlijk knippen?

Brainwash hoor ik wel slechte dingen over…
Maar dan vooral over de service, of ze knippen kunnen weet ik niet.

De service?

Brainwash zou ik niet doen nee :slightly_smiling_face:

Ja bijvoorbeeld:
Het zusje van een vriendin van mij liet daar haar haar verfen maar het was helemaal niet de kleur geworden die ze wilde.
Had ze pech volgens brainwash.