kingsize bed kleine kamer hellup

Mijn broer gaat volgende maand het huis uit en ik mag zijn twee persoonsbed hebben maar echt een grote kamer heb ik niet. hebben meer mensen met kleine kamers een twee persoonsbed en hoe kan je dit goed inrichten zodat ik nog wel beetje ruimte heb?
Thnx alvast

Kunnen jullie niet van kamer ruilen? Aangezien hij toch het huis uit gaat?

Anders kan je evt een plank boven je bed maken om zooi neer te zetten, heb je geen kastje meer nodig en het bed tegen de muur aanzetten.

Waarom verhuis jij niet met jouw spullen naar zijn kamer.
Dies dan toch leeg.
Kan jouw kamer voor iets anders gebruikt worden.

Mocht dat niet gaan.
Ik slaap ook op een kleine kamer en kan simpelweg geen 2persoonsbed kwijt hier. Jammer, maar tis niet anders.

vraag of je jou kleding in een andere kast mag doen bijvoorbeeld die van je ouders, weer een kast minder!

Misschien zet je ze dan beter tegen een muur ofzo? En wat ze hierboven zeggen…

mijn kamer is redelijk normaal qua grootte
maar ik heb ook een 2 persoonsbed en eigenlijk is mijn kamer er wel te klein voor.
Ik heb een andere kledingkast gekocht [alleen laden, alles opvouwen] en de dingen die wel echt moeten hangen aan een soort kapstok aan de muur .
verder uhm ja , plankjes ophangen en daar spullen op zetten [al ben ik daar zelf niet zo’n voorstander van]

Haha heb ik ook gedaan, een tweepersoonsbed in een kleine kamer proppen. Ik moest en zou het erin krijgen! Ik heb mijn bureau eruit gehaald. Mijn kast is een soort van ingebouwd maar steekt wel uit. Daar heb ik deuren uitgehaald en daar komen nu gordijnen voor. Verder zo weinig mogelijk meubels en idd planken ophangen voor spullen. Gaat wel lukken, succes!

je kunt een dik draad spannen aan de muur, en daar je kleding aan op hangen; kast minder
plankjes aan de muur maken voor make-up, haarspullen, boeken en dat soort dingen
ik weet niet wat je nog meer in je kamer hebt?
maar als een kast & bureau enzo erin past
en je zorgt gewoon dat je kasten ergens anders staan
heb je al wel meer ruimte =D