Kinderverhaaltjes van een alien en tekeningen van een slak.

We zijn ook te vinden op hyves!
www.alienendeslak.hyves.nl

er was eens een banjo die heel graag een gitaar wilde zijn omdat die volgens de banjo een mooiere klank had. en die was ook groter dus dat was ook mooi meegenomen. toen ging hij naar de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman en dat was een tovenaar
dat was een minimuisje met een toverhoed. zo’n blauwe met sterren

toen zei de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman als je in deze oven stapt kom je er aan de andere kant als een gitaar uit!

en wat was de banjo blij
zijn droom kwam uit dankzij de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman! hij maakte een blijebanjohuppeldansje en hij vloog de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman om de nek. of hals. whatevaahh en toen werd de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman een beetje boos omdat ie niet zo van genegenheid hield…
dus toen zette hij de oven een standje te hoog
iets te hoog voor de banjo.
maar de banjo was zich daar niet van bewust en stapte in de oven en…
KWABAM
dood

http://img194.imageshack.us/img194/2673/tovermuis.jpg

er was eens een slagroom taart die alleen maar aardbeienkwarktaart vrienden had. die aardbeienkwarktaart vrienden hadden allemaal een hobby. namelijk kersen werpen. dat vonden ze grappig omdat kersen hun grote vijand waren. maar de slagroomtaart had ook een kersje op zijn kop en daarom mocht hij niet mee doen. behalve als hij zijn eigen kersje weg gooide
maarja dat wilde hij dus niet doen omdat dat kersje wel een van zijn andere beste vriendjes was. maar hij wilde toch ook wel bij de aardbeienkwarktaarten horen. Toen ging hij dus net doen alsof hij een hobby had. de hobby die hij ging uitvoeren was blokjes lopen
en hij liep maar blokjes
en hij liep maar blokjes
EN OP EEN DAG
liep hij een van zijn blokjes
of eigenlijk schuifelde hij omdat ie geen voetjes had
toen kwam ie een roomvlaai tegen
en het was liefde op het eerste gezicht
en toen had hij een echte hobby
namelijk
slagroomtaarten-roomvlaaien seks

http://img215.imageshack.us/img215/269/slagroomtaartroomvlaais.jpg

er was eens op een goede vrijdag een man die zijn goede hoed in het water liet waaien en toen hij hem wilde ophengelen met een bamboestok kwam er een panda en die at de stok op en toen werd de man boos en die pakte een hamer en toen moest de panda huilen en sprong in het water en toen kwam er een vloedgolf die de goede hoed weer aan land spoelde einde

http://img697.imageshack.us/img697/5894/pandad.jpg

Er was eens een nagellakflesje die heel goed verhaaltjes kon vertellen. het nagellakflesje had rood bloed, en at graag aardbeien met suiker. Ook had ze andere nagellakflesjes vriendjes. Een met groen bloed, maar die zat in Pisa. Ook een blauwe maar die was aan het doen alsof ze een hobby had. Die blauwe woonde trouwens best dichtbij. Dan was er nog een met zwart bloed, die woonde heeeeeeeel ver weg en deed aan bungeejumpen. en dan had je nog roze die had verkering met jody bernal. Ook was er nog een blauwe, die haar dopje had veranderd in rood. het rode nagellak flesje vertelde dus heel graag verhaaltjes. Maar niemand luisterde tegenwoordig nog naar haar.
Niemand las haar verhaaltjes ookal waren ze nog zo leuk

dus ging ze een beetje rond dwarrelen en lakte hier en daar wat nagels. ze was een beetje verdrietig dus haar bloed droogde niet zo snel meer.
ze had toch leuke verhaaltjes ja toch?
ze hoopte dat haar groene vriendje snel terug kwam omdat die tenminste wel altijd luisterde…

BAM
en ze kwam onder een bus
einde

http://img594.imageshack.us/img594/1690/nagellak.jpg

Er was eens een geni-aal die rond zwemde door de zee. hij had ook een vriendje sidder-aal maar die schokte altijd een beetje. geni-aal zag een paarse zee egel en zwemde er heen. hij blubde wat naar de paarse zee egel maar die blubde niet terug. toen ging geni-aal weg zwemmen. hij zwemde naar boven en hij bestuurde het wateroppervlak. toen kwam er een olifant op een banaan langs. Die viel van de banaan en de banaan zakte naar de bodem. geni-aal zwemde naar de banaan en dacht. hoe haal ik de schil toch van de banaan? hij dacht en dacht en dacht en dacht en dacht. maar hij dacht niet zo lang want hij was geniaal. GENIAAL! riep geni-aal. en hij zwemde naar zijn vriendje sidder-aal. sidder-aal raakte de banaan aan en BZZ schil er af. toen gaf geni-aal de banaan aan de paarse zee egel en ze leefden nog lang en geniaal!

http://img59.imageshack.us/img59/2379/geniaal.jpg

Er was eens een glibberworm met suiker. hij was blauw aan de ene kant en roze aan de andere kant. hij heette wimpie. hij glibberde door de aarde en hoorde wat gestamp. daarom ging hij nieuwgierig naar boven om te kijken wat er was. het pleek een schep te zijn die vrolijk aan het scheppen zijn. hoi schep! zei wimpie. hoi glibberworm met suiker!. zei de schep. waarom ben jij roze met blauw glibberworm met suiker? vroeg de schep. weet ik niet schep, waarom ben jij een schep, schep? goede vraag glibberworm met suiker. ik weet het niet.
de schep schepte vrolijk door
en toen
SCHEP
schepte hij perongeluk op wimpie. toen was zijn roze van zijn blauwe helft gescheiden. beide kanten begonnen een eigen leven te leiden! wauw vet tof! riep de blauwe helft! ja vet tof! riep ook de roze helft
en toen gingen ze trouwen en ze leefden niet zo lang omdat er toen een mol kwam die ze allebei op at.

http://img219.imageshack.us/img219/3968/molp.jpg

Er was eens een alien die in een watertoren woonde. toen kwam er een regenbui en was de watertoren gesmolten. toen ging de alien op zoek naar een nieuw huisje. ze wilde wel iets knussigs en warms. dus wandelde ze wat rond in de stad. ze probeerde vanalles, dozen, vogelhuisjes, verloren schoenen, lege melkvlessen. niks voldeed. toen vond ze een slakkenhuisje. dat was een prachtig plekje!
maar
ze wist niet dat er in de stad ook een slakje rond slijmde die zijn huisje verloren was. De alien was net in het huisje gekropen toen het slakje langs slakte. ‘He dat is mijn huisje!’ dacht het slakje. en hij wilde er in kruipen. maar dat lukte dus niet.
De alien werd een beetje bang omdat er iemand probeerde bij haar in het huisje te kruipen en ze gaat in de vechthouding staan.
TO BE CONTINUED

http://img227.imageshack.us/img227/3519/slakenalien.jpg

OKE hier een speciaal verhaaltje! het is een tobecontintued verhaaltje op ons alien en de slak verhaaltje
maar deze keer niet door de alien geschreven maaar door de slak!
met een tekeningetje van de alien!
is het niet bijzonder lieve mensen. wat een talent hebben ze toch!

Het slakje dat zo huisloos door de stad had geslijmd vond naar uren en uren en uren slijmen eindelijk zijn geweldig leuke huiselijke huisje terug. Maar tot grote verbazing van het slakje dacht ze wat is dat nou, die daar in mijn mooie groengele huisje zit, waar ik al mijn hele leven in woon en zo mooi gedecoreerd heb. Het slakje dacht ook ik hoop dat deze rare groene persoon met vliegenogen en toverstokje niet alle schilderijtjes van de muur heeft gegooid. Wat een werk zou dat zijn om die allemaal weer op de hangen. En daar stond ze dan degene die haar mooie huisje had ingepikt in ’n vechthouding die hier op aarde nog nooit vertoond was. Terwijl het kleine slijmerige slakje geen kwade bedoelingen had ze wilde alleen maar haar lieflijke beschermende huisje terug. =(

http://i47.tinypic.com/2rwb791.png

Er was eens een blauw struisvogel die heel veel leuke vriendjes had. Maar die vriendjes hadden allemaal geen hobby en ze voelden zich met zijn allen een beetje nutteloos. Dus dacht de blauwe struisvogel op een dag. ik moet maar eens een hobby nemen! dan denken mijn vriendjes dat ik cool ben! dus ging ze op de bank zitten een hobby bedenken. Ze zat maar en zat maar en giechelde wat, en ook wiebelde ze heen en weer. buiten loeiden een paar koeien.
ze ging op de kop wiebelen en op haar zij wiebelen maar ze kon maar geen hobby bedenken. ze dacht; ‘hoe lang zou een hobby eigenlijk duren?’ want ze was nu al zo lang weg dat haar vriendjes allemaal al dachten dat ze een hobby had gevonden. toen ze lang genoeg had gewiebeld zei ze tegen haar vriendjes; 'ik heb een hobby en het was heel leuk!" “wat voor hobby dan?” “oh kennen jullie toch niet want jullie weten niet wat een hobby is en het is nogal lastig. iets met een bank en wiebelen.” de vriendjes waren diep onder de indruk.
toen ging de struisvogel frietjes eten. en ze vond ook dat de verhaaltjes wat lang werden.

http://img37.imageshack.us/img37/9746/struisvogel.jpg

Er was eens een regenboogje die maar 1 kleur had. Hij had alleen de kleur lila. Maar eigenlijk was het niet een hij maar een zij. Zij had dus maar 1 kleur. Lila. maar ze was altijd heel gelukkig! Ze vladderde wat rond *wat doen regenbogen eigenlijk? x]* En ze beschermde haar pot met goud heeeeeeeeeeeeeeeel goed. maar op een dag, een hele regenachtige maar toch zonnige dag, kwam regenboogje een andere regenboog tegen en die had allemaal kleurtjes! Hoe kan dat nou? dacht het regenboogje. De multicolored regenboog lachte haar heel hard uit. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Zo ging dat ongeveer. “wat ben jij een sukkel zeg! Je bent helemaal geen echte regenboog!” Riep multicolorregenboog. Regenboogje moest een beetje huilen en dus ging het nog harder regenen. Toen vloog ze naar de hemel om aan god te vragen hoe het kwam dat ze maar 1 kleur had. ze kwam daar en toen vloog ze langs de banjo hemel en zag ze banjo! ze zwaaide naar hem. toen vloog ze door naar god, maar die had het te druk voor haar… hij was namelijk kruiswoordpuzzels aan het oplossen en dan werd ie altijd een beetje knorrig, en kon je maar beter uit zijn buurt blijven… Dus toen ging regenboogje de tijd doden bij banjo! Banjo wilde graag een wraakplan bedenken voor ikkanbanjosomtoverentotgitarenman… Dus toen bedachten ze…

TO BE CONTINUED

http://img215.imageshack.us/img215/573/regenboog.jpg

Er was eens een heel mooi leuk lief meisje met lange bruine krullen en groene ogen. Ze had een beetje een aparte smaak voor jongens want ze wilde alleen maar roodharige. Maar dit was niet het enige probleem. Ze wilde ook heel graag een kindje! Met rood haar! Dus ging ze een jongen met rood haar zoeken om dan dus een kindje te maken. Ze wist er wel een, maar die was drummer en een beetje out of her league… Alhoewel ze daar wel mooi leuk slim en grappig genoeg voor was!
Maar ze ging dus op jacht naar een roodharige jongen. ze zag er veel, in de trein, op school, in de lift, maar geen van hen was een geschikte kandidaat. Dus ging ze naar de jongensmetroodhaarwinkel. Daar kreeg ze een catalogus mee en mocht ze iemand uitzoeken. Ze stapte de winkel uit en BAM knalde tegen iemand op toevallig was het de roodharige drummer. Ze verloor haar schoen en rende snel weg. Ja en je zou denken dat de roodharige drummer het hele land zou af gaan om te kijken wie die schoen paste. Maar dat deed hij niet. EINDE

http://img263.imageshack.us/img263/2730/roodharig.jpg

Er was eens een meisje die geen leven had. ze woonde in een huis met een tuin maar ze had er verder niet zo veel te doen. Op een dag was ze wat aan het fantaseren je kent het wel… Er kwamen wat konijntjes, schapen, skippyballen, bakfietsen, en egeltjes voorbij in haar fantasie maar opeens werd ze geboeid door trampolines. trampolines trampolines… Hoe zou het zijn om een trampoline in de tuin te hebben? dacht ze. Dan zou ik elke dag kunnen springen! springen springen springen springen springen… misschien kan ik dan salto’s leren en vind iedereen me aardig omdat ik salto’s kan! En misschien kan die trampoline mijn bestre vriendje worden… of OF! Mijn echte vriendje! hij heeft namelijk best veel… palen, en die zijn best lang… wat ik daar allemaal mee kan doen… goh… en dat geile gladde elastische springvlak… waar je met je handen overheen kan glijden en hmmmmmmmmmmm en die mooie rand er om heen zo opwindend… en in de zon wordt het zo lekker warm… en zo bleef ze geboeid een paar dagen zitten tot ze honger kreeg. Toen ging ze naar de winkel omdat ze geen kaas meer had.

http://img197.imageshack.us/img197/3945/trampod.jpg

hihi steeds die zon x]

ER WAS EENS EEN MEISJE. ze was ook wel eens blauwe nagellak of een blauwe struisvogel. Maar vandaag was ze een meisje, en ze had een trampoline in haar tuim en ze ging ook nog eens naar een band die eerst een obsessie was voor het mooie leuke slimme grappige meisje met de groene ogen en de lange bruine krullen. Toen was was dat laatstgenoemde meisje een beetje verontwaardigt dat ze dat niet eerder had gehoord. MAAR TOEN bleek het allemaal loos alarm en was het gewoon iets saais, en toen was het laatst genoemde meisje weer blij en het andere meisje niet zo blij omdat ze met een van de twee bandleden moest zoenen. en toen kreeg ze een boomerang tegen haar hoofd einde.

http://img6.imageshack.us/img6/4987/boomerangc.jpg

god wat worden de verhaaltjes saai zeg

ER was eens een blauwe bal. die stuiterde. Toen kwam hij langs een fabriek waar ze vruchtensap maakten en toen stuiterde hij zo perongeluk de fabriek in. huphobbelbimbamboinguhklinkklengbatsch hij ging langs alle automaten en hij probeerde zo goed mogelijk niet gecrunscht te worden. Hij kon heel goed stuiteren dus dat was niet zo’n groot probleem. TOT hij een ooievaar zag. die een beetje aan het vliegen was. God wat frappant! dacht de bal. een ooievaar! En dus lette hij even niet op en zo veranderde hij in blauweballensap. En zo was er weer een bal gevangen door de ikhaatballenmanfabrikant. Hij stond in zijn hoge torenkamer en hij aaide zijn ooievaar *evil lachje*

http://img693.imageshack.us/img693/8245/ooiveaarbal.jpg

Er was eens een giraffe. het was geen gewone giraffe. het was een giraffe met glittervlekken. op een goede dag at hij een blaadje uit een boom en las hij rustig zijn krantje. toen hij op de media pagina kwam schrok hij zo hard dat hij tegen de boom bonkte en het schattige aapje dat er in lag op de grond viel. “he stomme glitterkoe! ga eens ergens anders tegen een boom aan bonken!” zei het schattige aapje. “Nee schattig aapje! ik schrok want kijk dan wat hier staat!” hij wees naar het bericht in de krant. met koeien letters stond er:

GLITTERWEDSTRIJD!
wie glittert het meest en verdient de titel: glitterkoning?
geef je nu op!

“KIJK DAN KIJK DAN! dat ga ik ECHT WEL winnen!” schreeuwde de glitter giraffe en hij danste in het rond. Het schattige aapje danste met hem mee want hij had nog nooit zo’n tof glitterdier gezien. De giraffe pakte zijn iphone en ging zich meten opgeven.
een paar dagen later was het zo ver. de dag van het grote glittertoernooi was aangebroken. het schattige aapje helpte de glittergirafe met zijn haar, en toen gingen ze naar de arena. je werd er bijna verblind door al het geglitter. overal waren mensen die glitterden. maar niemand haalde het bij de glittergiraffe natuurlijk.
Het schattige aapje stelde zich op als manager en loodste glittergiraffe naar zijn kleedkamer. glittergiraffe had voor de gelegenheid een badjas aangetrokken zodat het een verrassing bleef hoe veel hij glitterde. het gerucht ging dat er iemand was die heel erg veel glitterde en iedereen aan kon, dus glittergiraffe werd wel een beetje bang. het bleek een of andere man genaamd edward.
het toernooi was opgebouwd in rondes en daar gaan we verder niet op in omdat dit de menselijke intelligentie te boven gaat maar we kunnen u vertellen beste lezers, dat glittergiraffe met edward in de finale overbleef.
Glittergiraffe keek naar zijn tegenstander en zag dat die wel heel erg glitterde elke keer als hij bewoog. Hij had gehoord dat edward dieren at als hij erg boos werd. Dus misschien kon hij hem beter laten winnen. Maar schattig aapje liet dat natuurlijk niet zomaar gebeuren, zijn compagnon moest winnen!
de gong ging en de strijd was lostgebarsten.
Glittergiraffe gooide zijn badjas af en hij glitterde alle kanten op, terwijl hij wat rond danste. edward had dit niet nodig en liep gewoon wat rondjes. hij was heel intimiderend. De jury was al klaar om de punten uit te delen
MAAR TOEN
ging de zon onder en de lichten aan. edward verdween in het donker terwijl glitter giraffe door glitterde in het licht. hij deed nog een handstand en iedereen gaf hem een staande ovatie. hij kreeg allemaal 10en van de jury en het was duidelijk dat hij gewonnen had. edward werd heeeel boos maar toen renden de weerwolven het veld op en verscheurden hem.
Glittergiraffe werd tot koning glitter gekroond en hij leefde nog lang en
KWABAM
DOOD
de vlieg dan, die probeerde een dutje te doen op glittergiraffe zijn nieuwe kroon, maar niet wist dat schattig aapje klaar stond met een vliegenmepper. kom nou, je dacht toch niet echt dat de glittergiraffe ooit dood gaat?

http://img715.imageshack.us/img715/5656/glittergiraf.jpg

Er was eens een heel oude man. Zijn naam was meneer Kaasbaard. Zoals zijn achternaam misschien doet vermoeden had meneer Kaasbaard ook een hondje. Het hondje heette Wie en Wie was heel verdrietig. Hij lag maar in zijn mand te janken, en meneer Kaasbaard vroeg zich af waarom Wie zo verdrietig was, dus daarom vroeg hij het aan Wie. ‘Zeg Wie, waarom ben jij zo verdrietig?’ ‘Nou,’ zei Wie ‘mijn beste vriendje banjo is verbrand door de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman.’ ‘Zeg Wie, wie heeft dat gedaan?’ ‘ikkanbanjosomtoverentotgitarenman.’ snikte Wie. ‘hmmmm’ Kaasbaard krabde aan zijn baard. ‘Zeg Wie, je bedoelt toch zeker niet die dikke man die hier om de hoek woont en waar altijd heel enge onheilspellende rook vandaan komt?’ ‘Ja die bedoel ik wel meneer Kaasbaard.’ ‘Hmm laat ik daar maar eens een kijkje gaan nemen dan Wie.’

humptiedummm
Kaasbaard leek altijd een beetje een norse man maar hij vond veel vreugde als hij huppelde.

En zo kwam meneer Kaasbaard al huppelend bij de ikkanbanjosomtoverentotgitarenman.
KLOPKLOP
‘Wie is daar?’ riep ikkanbanjosomtoverentotgitarenman
‘Nee ik ben niet Wie, ik ben Kaasbaard!’ riep Kaasbaard, die een beetje slecht bij gehoor was.
Kaasbaard hoorde aan de andere kant wat geknabbel en geknars en daar werd hij een beetje bang van. Misschien at deze ikkanbanjosomtoverentotgitarenman wel Kaasbaarden =o
De deur ging met veel gekraak open en daar stond de dikke man.
‘Ah Kaasbaard, mijn oude vrind.’ knabbelde ikkanbanjosomtoverentotgitarenman. ‘heb je een banjo die je wil laten omsmelten?’
Kaasbaard stond even verbaasd te kijken. Dat was gewoon zijn oude vriend Joost die daar in de deuropening op een paar wortels stond te knabbelen.

tbc

http://img718.imageshack.us/img718/5384/kaasbaardenwie.jpg

*we doen aan verzoekjes!*

BRILJANT.

Hahaha I love your brain x]

Megaskottig ook dat ik een zwarte nagellak ben.

Griet geweldig:D

Can we crawl into your imagination and live there forever?
Alsjeblieft? x]

nee. onmogelijk.

jammer.

wauw. :astonished:

alien en de slak vind 't nog steeds lachverwekkend:P

jij bent echt geweldigg !
HAHAA, xp

geweldig,

door blijven schrijven!
veel beter dan die andere verhalen op girlscene die nergens op slaan.

en dan had je nog roze die had verkering met jody bernal.

Geweldig :'D

Door blijven schrijven en vooral ook die tekeningetjes!

mijn dank is groot!
morgen weer nieuwe verhaaltjes, omdat de tekeningetjes even op zich laten wachtten!

:bowing_man:

Haha, lijkt wel een beetje op dat kabouter wesley ^^

ogod daar wil ik dan weer absoluut niks mee te maken hebben x]

Wohoo wat een fantasie

Megabriljant

Fantasy is allll you need