Kindertent over Girlscene

De meningen van Kindertentleden over Girlscene!

RADIOHOOFD(Danique, 16): Hoewel Girlscene drukker is, is kindertent gewoon veel en veel leuker!!! :grinning: (L)(L)

IGLESIAS_(Anna, 15): Haha, girlscene. Ja, dat ken ik wel. :’) In 1 woord: gewoon nee. xD

Momo_Rocks(Danny, 21): Uh, ik ben daar sowieso niet welkom en je kent het gezegde: Waar Danny niet is, dan is het saai! =D

Whitechapel(Bjorn, 17): Ik mag net zoals Danny er niet komen, maar soms kom ik er stiekem kijken en dan met name naar die sekstopics. xD Die zijn echt grappig, hoe dom die mensen zijn… xD maar kindertent is gewoon beter!

Simple(Ria, 18): Girlscene is discriminerend tegenover jongens! Ik vind Kindertent sowieso gezelliger en leuker, Girlscene is zo voor modepopjes eww.

Hartii(Arti, 15): ‘r zijn allemaal perverds op girlscene. Like seriously, ik kwam 1x op de Cam op de gschat en ze keken allemaal naar m’n boezem o_O. Maar Girlscene = -1 :’)

HowYOUdoing(Kim, 15): Natuurlijk vind ik Kindertent leuker! Ik ben er immers mod qq. Maar Girlscene heeft mij wel 1x geholpen met mijn waterhoofd, dus daar ben ik ze wel dankbaar voor ^^. verder ben ik gewoon neutraal.

Ace(Roy, 17): Zucht. Alweer Girlscene? Ik blijf het een domme site voor huppelkutjes vinden.

Whiplash(Bas, 19): k ben het helemaal met Roy eens xd echt een k*tsite serieus! gaan ze mij faken terwijl ze mij niet kennen… en dan zeggen ze dat WIJ kinderachtig zijn! tss

Fairytalegoesbad(Mabrouka, 15): Ze moeten Bas met rust laten! Of ze krijgen met mij te maken (6) btw; ze denken alleen maar dat ze spang zijn maar dat zijn ze niet!

Lapje(Onbekend): Wij gaan gewoon de oorlog winnen en dan zijn ze niet meer zo groot!

x__oortje__x(Lisa, 20): Girlscene is wel net zo groot als mijn gewicht :open_mouth: dus we kunne beter geen ruzie maken en dit gwn late voordat we egt ruzie krijge…

Irischgoesrawrrr(Iris, 17): @Bas, ze gingen mij ook faken! Ze zijn gewoon niet goed wijs…

xxbenthexx97(Benthe, 13): ze waren ook gemeen tegen mij!! :frowning: dus kindertent is gewoon veel leuker!! :slight_smile: hup hup kindertent yess :slight_smile: en hier zitten ook volwassene hoor niet alleen kinderen dusssss gedist girlscene!!

OHnoodle(Marielle, 19): Girlscene kan me geen ene *** schelen… ik heb wel betere dingen aan m’n hoofd zoals mijn collega, tore, Noorwegen en s*ks :blush:

VliegendeGARNAAL(Niek, 17): kindertent is veel leuker hoor girlscene!! want ik zit hier dus lekker puh!!

Rebelqueen(Manon, 17): Ik zit op kindertent én girlscene :’). Maar het is allebei even leuk hoor. ^^

Gagaddicted(Robin, 19): Manon, say WHUT? Hoe durf je onze grootste aardsvijand leuk te noemen! Oh my gaga, dit wordt me even te veel hoor!!

Zadiores(Marlene, 12): Girlscene is stom, oke. Maar ik snap niet waarom sommigen girlscene zo uitschelden… wat hebben ze misdaan? :’)

xWhiite(Nienke, 17): ze noemden me zielig omdat ik voor de Cam ging roken… -.- mrja kvind het een trieste site voor grote h*eren…

Ikbenik93(Ilse, 17): Ik heb er niet echt een mening over. (:

LOLxCOOL(Veerle, 17): Eerst dacht ik dat het een datingssite was… maar verder zeiden ze dat ik agressief was n toen schold ik ze uit & werden ze stil. =D

Heel leuk. Ik begin mezelf er haast voor te schamen dat ik ook ooit aan kindertent deed.

Laat ze maar denken wat ze willen over girlscene, het boeit me echt niet welke site ‘beter’ is.

Losers.

Kan me niets schelen.

Oh en trouwens KINDERtent. 'nough said.

Kindertent vind zichzelf heel wat zo te zien.

Gezellig.

Pff als Roy dat vindt waarom is hij dan vet vaak in de gschat? :"D

Was dat die gast met koptelefoon?

En Bas zegt dat-ie gefaket is whahaha.

Oké.

& ik snap serieus die hele “vete” tussen Kindertent en Girlscene niet.

bah wat een gezeik de hele tijd over knt en gs
BOEIEND
kies zelf lekker wat je wilt en blijf dan lekker weg op die andere site.

HAHAHAHA :grin:

Maare, ik vind het wel een beetje vreemd om dit hier neer te zetten, zo lok je eigk alleen maar boze reacties uit van iedereen enzoo…
Laten we het gezellig houden! :grinning:

okee… ik vind dat dit dus allemaal stomme vooroordelen zijn, en girlscene is duidelijk volwassener dan al deze reacties.
als je je nou een beetje gedraagd word je gewoon geaccepteerd, maar al deze meiden praten allemaal zo ‘groot’ dat is gewoon niet leuk,
en ik vind het heel zielig om ons nou meteen huppelkutjes en hoeren te noemen als je ons nog nooit heb gezien, wij gaan jullie ook niet meteen uitschelden.

Moet ik die leeftijden écht gaan geloven?

Kindertent- Voor kinderen tussen 9 en 15 jaar.

Halloo, dan zegt die ene: Ik heb beteren dingen te doen, Seks.

Dit klopt niet?

wat wil hiermee bereiken?
dus jij bent voor kindertent !!!

hahahahahahahaha (:
wij zijn de boosaardige aardsvijanden (: