Kindershampoo

iemand ervaring met kindershampoo?
Die kindershampoo van andrélon en zwital ruiken zo lekker!
maar ik weet niet of ze wel goed zijn voor 'volwassen’haar?
Iemand ervaring? maakt het je haar heel droog of is het juist heel fijn?

het zal vast wat ‘zachter’ zijn voor je haar?
verder geen idee, heb het zelfs nog nooit geroken xd

haha het ruikt heel zoet, beetje kauwgom-achtig!

Zwitsal :metal:

Hahaha, ik denk niet dat het schadelijk is voor ‘‘volwassen haren’’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hmmm ik hou van de zwitsal shampoo’s hihi <3

Tear! Was jij nou degene met piepjestest?

hihi ik zal hem wel een keer kopen als hij in de aanbieding is, en als mijn andere shampooflessen opzijn. Ik ben echt verslaaafd aan shampoos kopen echt erg:$

Ik heb zwitsal shampoo en ik merk echt geen verschil met anderen shampoo’s. Ik zou gewoon een klein flesje kopen en dan even uitproberen. :slightly_smiling_face:

dit doet me denken aan cola shampoo van vroeger <3

Ik heb aardbeienshampoo voor kinderen, en ik merk niet echt verschil met andere shampoo… Behalve dat mijn haar naar aardbeitjes ruikt! :grinning:

Ik heb een tijdje Zwitsal gebruikt, maar mn haar werd er niet helemaal schoon van… Het was dus na het wassen nog een beetje vet, maar dat merkte ik in het begin niet omdat mijn haar niet snel vet wordt, maar later werd het dus heel snel vet en toen heb ik maar weer normale shampoo gekocht xD
Maar misschien werkt het bij jou gewoon goed ^^

Van zwitsal shampoo wordt mijn haar echt zacht :'3

ik gebruikte het toen ik nog felle kleuren in me haar had (deze vervagen heel snel door het wassen) deze shampoo was heel mild voor mijn kleur , en het maakte mijn haar wel schoon … ik gebruikte daar na geen conditioner meer, dat vond ik overkill … mijn moeder was ook een lange tijd fan … xD voor al om dat zij geen conditioner gebruikt (dat verzwaart haar korte haar ), maar ze wel zacht haar wil … :grinning:

Ik heb een keer Zwitsal shampoo gebruikt, maar dat vond ik toch - behalve de geur - absoluut geen aanrader…
Net als wat JaapKeesJan zegt, mijn haren werden er niet schoon van, vond ook dat mijn haren een stuk sneller weet vet varen!
Nee, geen succes…

Maar ik heb wel laatst heerlijke aardbeienshampoo gezien, en ben daar toch wel benieuwd naar, haha!
Binnenkort maar eens proberen…

Ik heb nu Zwitsal shampoo gekocht, die vond ik vroeger altijd superfijn omdat je haar er heerlijk zacht van wordt, en het ruikt lekker. Maarja, ik zal het wel merken als het niet fijn is ;d. Ga er vanavond voor het eerst mee wassen!

Ik zelf heb heel erg dun haar en vind Zwitsal echt heerlijk, maar mijn zus heeft heel dik haar en die vind dat haar haar inderdaad niet goed schoon word dus denk dat het ook aan je haar ligt.

Het is niet schadelijk, alleen iets milder…
Denk niet dat je ver komt als je 2 keer per week je haar wast, als je dagelijks of om de dag wast dat het dan je haar wel schoon krijgt.

hmm… ik merkte ook niet echt verschil. Ruikt idd wel lekker, maar verder gewoon hetzelfde.

Dat ruikt zo lekker! Ik word alleen altijd kwaad op kindershampoo, dan staat er op dat het niet prikt als het in je ogen komt, yeah right.