kinderpostzegels

hee,
ik dacht misschien heeft iemand tips voor kinderpostzegels, of vertel over je ervaringen met kinderpostzegels

niemand wou ze ooit van me kopen. alleen me moeder…

@xxnadia
echt? wat erg

haha, nou eigenlijk maakt het me niets uit ;p. maar echt bij die 10 mensen bij wie ik aan belde wou 1 iemand iets kopen xd. dus toen was mijn motivatie ook weg en ik had geen zin om mijn vrije tijd daarvoor op te offeren. gelukkig heb ik dat nu niet meer ghehe.

Ik ging naar de grote bejaardenflat verderop.
Verder gewoon lekker kletsen met mensen aan de deur.
En niet meer aanbellen als er al een sticker hangt.
Dus lekker verkopen!

nog nooit kinderpostzegels verkocht, als iemand langs de deur komt kopen we wel altijd wel wat. miet per sé voor de postzegels, maar om het feit dat die arme kindjes hun vrije tijd besteden eraan :astonished:

haha ik vond dat zo leuk toen xd
&ik was best wel trots omdat ik het meest van de klas had enz xd
maar idd, je moet naar een bejaardentehuis gaan ofzo!

Ik vond dat zo vreselijk, en vooral eng.

Het was ronduit kut.

als onze school het meest ophaalt, dan gaan we gratis met de school naar de efteling

Ik had er echt nooit zin in,
Omg wat vreselijk , ik doe btw nooit open als dr zo kind buiten staat.
Wij kopen ze toch niet meer xd
Hihi ^^

4jaar geleden dat ik dat deed

ik had het eerste jaar echt veel te enthousiast aan zo’n 30 mensen verkocht.
tweede jaar had ik dus echt geen zin meer, verkocht alleen aan me moeder & oma :x

ik ging altijd in flats.
echt hele kaarten vol, toen realiseerde ik me, dat er leukere dingen te doen vallen!

Dat vond ik altijd zò leuk! Het was altijd een wedstrijdje wie de meeste zegels kon verkopen, en het snelst omdat ik toen nog in een dorp woonde en je dus snel alle deuren langs moest gaan om de eerste te zijn :stuck_out_tongue: Alleen het was wel een werk om dan ook weer alles terug te bezorgen xD

Ik mocht 't nooit van m’n moeder(want ze wilde niet dat ik al die deuren langs ging). Maar ik MOEST van mijn leraar. Achterlijke vent. Heb toen alleen aan m’n moeder verkocht en aan de buurvrouw van een paar huizen verderop(want die vroeg of ik ze aan haar wilde verkopen)

ben net terug ben moe 13 mensen verkocht.
was leuk maar hoeft niet nog een x
(heb met vrienden gelopen)

Ik kan me niet herinneren of ik daar nou ooit wat aan gedaan heb. :’)