- 0 kinderen
- 1 kind
- 2 kinderen
- 3 kinderen
- 4 kinderen
- 5 of meer kinderen
0 stemmers
stem op deze poll als je het weet
0 stemmers
stem op deze poll als je het weet
Euhhhhhh
Ik weet het nog niet…ben daar ook helemaal nog niet mee bezig.
Het liefst 3 kinderen, want dat lijkt me gewoon gezellig
Hoeveel onnodige topics ga jij nog aanmaken?
OT; 4 kinderen waarvan adoptie
ik vind dit geen onnodig topic hoor , tis toch leuk te weten wat andere meiden over hun toekomst denken
Vier kinderen. Drie is zo gewoontjes en onhandig. Twee lijkt me ook wel oké.
Ik weet nog niet eens of ik wel kinderen wil :’)
Maar als ik kinderen neem, het liefst 2 en sowieso niet meer dan 4.
2 denk ik
ik vind 2 geowon leuk het liefst dan gewoon een jongetje en een meisje , of anders een tweeling lijkt me ook echt lief en leukk
Ik zou er denk ik 5 willen c:
Er mist nog een optie: “ik weet nog niet of ik kinderen wil”.
ja maar kan nu niet meer veranderen
Wat maakt mij het nou uit hoeveel ik er krijg en wat het geslacht er van wordt?
Zolang het maar gezond is. Dan is 1 prima, of 5.
Eentje lijkt me nog het best eigenlijk… Maar dat vind ik dan zo triest, heeft ie niemand om guitar hero tegen te spelen :’) In ieder geval niet meer dan twee. Niet dat ik m’n kinderen zou opgeven voor adoptie ofzo als ik een drieling krijg.
^ nee, en dan moet je ook nog maar gezegend zijn met het feit dat je uberhaupt kinderen kan krijgen, en je partner. En dat ze gezond ter wereld komen.
Je mag natuurlijk wel fantaseren… maar ik kan dan niet zeggen ‘ik wil graag 2 meisjes en een jongen’ als ik niet weet of ik die zegen wel heb en om die redenen geen voorkeuren kan hebben omdat je blij mag zijn met elk gezond kind dat je op de wereld mag zetten.
Hoeveelheid vind ik wel uitmaken, daar heeft iedereen zijn voorkeur voor. Tussen 5 of 1 kind(eren) zit een groot verschil vind ik.
Maar het geslacht vind ik altijd zo’n onzin… ‘Ik hoop dat het een meisje wordt’. En als het een jongen is, dan…?
Maar als het maar gezond is idd.
2 of 3