Even wat verduidelijking, want die kon ik in de topictitel natuurlijk niet kwijt
Vandaag zag ik op de fanpage van iemand op Facebook, dat ze was benaderd door een autistische jongen die haar betast zou hebben. Dit is het hele verhaal:
Okay, so I was sitting at a table by the pool side when a teen manboy, nice looking according to normal people I guess, approached me.
He got in very close and started to mumble something unhearable when I suddenly noticed he stroke my BOOB!
I grabbed his hand and clearly said ā-NO!ā. He looked confused and walked away.
Then his caretaker came rushing and joined his side again, giving me apologizing looks.
These ānormal lookingā folks within the autism spectrum sure can make you laugh sometimes!
Iām just happy I reacted the way I did!
(and yes, I know heās within the Au. spectrum, Iām not making fun)
Nouja, als je op de link klikt zie je dus dat een heleboel mensen reageren dat ze hem had moeten slaan enzo en dat die opvoeders van die jongen het niet goed zouden doen omdat hij dit dus gedaan heeft, en dat hij haar aangerand heeft enzo. Daar was ik zelf heel verbaasd over. Ik ben het daar dus totaal niet mee eens. Veel mensen met autisme snappen sociale regels namelijk niet. Het kan heel goed dat deze jongen iets soortgelijks in een film heeft gezien en het daarom nadoet omdat hij haar bijvoorbeeld aantrekkelijk vond, of dat hij seksuele gevoelens begint te ontwikkelen en haar een mooie vrouw vond en dat dus op deze manier uitte. Ik vind dat zij heel gepast heeft gereageerd.
Wat vinden jullie?