Kinderen <3

hee dames,
op welke leeftijd zouden jullie een kind willen,
en wat voor een jongentje of meisje,
en wat zou dan de naam zijn voor jongen&voor een meisje?
ben wel benieuwd.

ik wil in iedergeval over 5 jaar een kind dus rond 21 jaar, het liefst een meisje
en dan voor een meisje de naam LIV& jongentje Valentijn.

dit vind ik persoonlijk echt super!

Kinderen krijg je. Voorlopig voor mij nog niet

Ik vind 21 wel behoorlijk jong. Ik ben 20 en moet er voorlopig nog niet aan denken. Ik wil sowieso eerst klaar zijn met studeren en een baan hebben

hee k snap dt je dit jong vind, maar mijn moeder was ook 21 en haar moeder(dus mijn oma) ook weer en die moeder van men oma ook op 21 jaar en wij willen graag de traditie door zetten en ik zelf wil graag een jonge moeder zijn want k ken mensen uit men klas die hebben ouders van 50 zelf zijn men ouders nu 42 en 43.

Net alsof je kan kiezen voor een jongetje of een meisje. Daarvoor kan je niet kiezen het wordt gewoon of een meisje of een jongetje.

ik bedoel dat wat je het liefste zou willen hebben.

Als ik jou was zou ik die traditie laten en gewoon lekker pas aan kinderen beginnen als je er mentaal en fysiek klaar voor bent en een enigszins stabiele financiele situatie hebt.

De traditie voortzetten!? Hahaha wat wat een giller. Nou dan wens ik je veel succes als je tegen die tijd nog geen eigen huis/baan/vriend hebt. Leuk zo’n traditie.

Ik zou tegen dat ik 26 ben mijn eerste kind willen hebben. En max. 2 jaar nadien het volgende. 2 kinderen is wel genoeg voor mij. Ik zou heel graag een groot gezin hebben, maar dat is gewoon niet haalbaar op verschillende vlakken. Jongen, meisje, maakt me niet uit, maar ik heb altijd wel het gevoel gehad dat ik jongens ging krijgen. Mijn ouders en grootouders hebben altijd eerst jongens gekregen en dan pas meisjes, en in mijn vriend zijn familie zijn alleen maar jongens geboren (Dus hij heeft geen biologische nichtjes.) De kans is dus groot dat mijn voorgevoel ook uit komt, denk ik. (Ookal is dat zogezegd niet genetisch bepaald enz., ik vind het toch heel toevallig allemaal.)

Namen heb ik al, maar die zeg ik liever niet.

Edit: Ik hoop dat je snapt dat je op 16 jarige leeftijd nog niet echt kan beslissen wanneer je een kind neemt, toch? Wie weet heb je dan geen vriend, of eentje waar je 2 maanden mee samen bent. Wie weet studeer je nog, of vind je geen werk,… En wie weet ontdek je dan dat 21 toch nog verschrikkelijk jong is, ookal lijkt dat niet zo als je 16 bent. Het kàn dat je dan een kind krijgt, maar dat kan je nu toch echt nog niet met zekerheid weten.

Best een vreemde traditie, of ligt dat nou aan mij?

Ik wil voor mijn 30ste kinderen en maximaal twee.
Of het een jongen of een meisje wordt maakt me totaal niet uit.
Ik wil graag dat mijn kinderen gezond ter wereld komen.

heb je ook al namen dan?x

Ja ik heb namen in mijn hoofd, iedereen die met kinderen bezig is denkt daar denk ik wel eens over na. Maar ik ga ze ook hier liever niet neer zetten. Heb toch altijd zo’n gevoel dat het iets geheims is.

de TS zegt dat ze dat nu het liefst zou willen. Als jij een niv. 2 opleiding doet ben je voor je 21 als het goed is klaar met school en omdat je (voor zover ik weet) veel stage loopt/werkt op dat niveau kan je vaak door blijven werken. Ze zegt niet dat ze alles om haar heen zou laten vallen. Ik denk dat TS slim genoeg is om te bedenken dat zoiets ook aan de situatie ligt.

Ik zelf zou het liefst rond mijn 25/27 mijn eerste kind krijgen.
Ik heb het gevoel dat ik jongens ga krijgen, maar ik krijg liever meisjes ivm erfelijke afwijkingen die bij jongens een grotere kans hebben door te zetten dan bij meisjes.
Voor meisjes heb ik wel namen in gedachten maar voor jongens niet. Ik denk aan julie, milou, fien, amelie en sara.

zelf ben ik niet de slimste dus niveau 2 of iets zoals ROC kan ik niet heb ook veel ‘probleempjes’
dus na men school over anderhalf jaar mag ik gaan werken :wink:

Ik ben op dit moment 24 jaar en ik zou graag vóór mijn 30e een eerste kindje krijgen.
Mijn vriend en ik wonen beiden nog thuis. Hij is 21 en heeft nog 3 studiejaren in het vooruitzicht. We zijn ook nog niet zó lang samen (9 maanden). Als we samenwonen en alles op orde hebben, dan komt het vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Ik zou graag 2 kinderen willen, een meisje én jongetje… Al heb ik het gevoel dat 't zo niet gaat lopen. Ik heb ook al wel twee namen in gedachten voor een meisje. Een naam voor een jongetje vind ik erg lastig.

Tja, je kunt wel heel leuk een kind willen rond je 21e, maar het laat zich niet dwingen. Ook niet door traditie (slechte reden)

Kinderen hoeven niet zo van mij.