dit is erg dodelijk :dry: ik ben smoorverliefd op een niet hele ‘cool jongen’ we zitten in de brugklas maar niet bij hem in de klas… k heb hem ontmoet op het schoolfeest, ik vind dat persoonlijk erg fijn want als ik met hem neem en t uitgaat hoef ik hem niet elke dag te zien, maar in ieder geval, ik wil m niet vragen :bored: want ik weet niet of hij dan zo afstand gaat nemen, ik wil gwn echt verkering (iknow ik ben jong maar wil dat wel) met kusjes knuffels en op schoot zitten… en ik wil niet dat t na een maand al uit is, moet k m vragen???aaaaah!! <3
Kalmeer je hormonen even een beetje en probeer later terug je vraag te formuleren want ik snap er eerlijk gezegd niets van.
Heb je hem alleen een keertje op het schoolfeest gezien of ben je ook echt bevriend met deze jongen?
Zou je hem niet eerst eens even leren kennen, voordat je bij hem op schoot wil kruipen?
Ja dit.
En ik snap de ‘basisschool’ uit de titel niet.
eerst toen we elkaar echt ontmoet hadden, waren we wel samen, met zijn 2 vrienden en mijn 2 vriendinnen er ook bij, de laatste tijd spreken we nauwelijks en ik wil iets doen voordat we volledig uitelkaar gegroend zijn… :bored:
kusjes knuffels en op schoot zitten betekent niet ‘echte verkering’ hoor
Je kunt een briefje schrijven waar hij ja of nee aan kan kruisen, is al een stuk minder eng! Suc6!
Basisschool verkering of
‘echte’ verkering
:’) Ze is waarschijnlijk 12, dit is de redenering van een kind.
Tip van de eeuw
Misschien dat je je titel even moet aanpassen, want dit is inderdaad verwarrend.
hahhahaha doe maar gewoon
zo bedoel ik t niet en ik ken hem nu al een jaar, we zijn goede vrienden….
dat het niet zo is dat mijn vrienden en zijn vrienden ons moeten pushen om bij elkaar te zijn, dat we graag bij elkaar zijn en liefde delen
13, niet veel verschil haha maar ik weet niet hoe ik het anderss moest zeggen.
Wat is het fucking probleem dan? jullie zijn graag samen en delen liefde nou ik zou zeggen blijf dat doen?
nee dat wil ik, dat hebben we niet helaas hahaha maar ik wil dus niet dat we echt niet bij elkaar zijn en elkaar nauwelijks zien omdat we dat niet willen, dan is het binnen een maand uit als t aan mij ligt
Maar je kunt hem moeilijk vanuit het niets verkering vragen.
Dan kun je beter vragen of hij een keertje wat leuks wil gaan doen met zijn 2en.
Kan wel, doen veel brugklassers en ts, op je 13de is een verkering gewoon nog niet zo serieus want hey je bent 13. Ik zou zoals voldemort zegt gewoon eens met hem afspreken.