Kinderachtig

X

http://forum.girlscene.nl…htig/list_messages/218733

Ik denk dat je daar best veel kan uithalen :slightly_smiling_face:

Ach als je dat leuk vind moet je dat lekker doen.
Ik vind er persoonlijk geen zak aan maar je moet lekker kijken wat je wilt en ik geloof dat er heel veel mensen zijn die daar nog naar kijken.

Wat maakt het uit. Ik zit al op het MBO en ik kijk ook nog vaak Disney Channel. Ik ken ook wel mensen die ouder zijn, en het ook nog kijken.

Als ik ziek ben kijk ik naar dora en al die andere kleuter programma’s :’) Er is dan bijna niks anders op tv dusja. Ik ben 19.

Boeiend :stuck_out_tongue:

ik ben bijna 15 en kijk ook wel teen nick hoor…

er is toch nooit wat op tv, en dat is gewoon leuk :stuck_out_tongue:

Ik vind ‘t meestal wel kinderachtig lijken als mensen uit de 2e dat soort programma’s kijken dan mensen uit de 5e, weet niet waarom :’)

Maakt toch niets uit joh ^^. Ik kijk Phineas & Ferb en andere tekenfilms, spaar hello kitty en hou van roze en glitters. Ondertussen ben ik 23, werk, heb HBO gestudeerd, woon samen en run een eigen huishouden. Ik ben volwassen omdat ik voor mijzelf kan zorgen, goede keuzes kan maken, mijn omgeving redelijk kan inschatten, fouten durf toe te geven, goed alleen kan zijn en kan leren van mijn fouten. Als anderen het dan niet eens zijn met dat ik mijzelf volwassen vind, lig ik daar niet wakker van hoor! :grinning:

Ow enne beterschap :slightly_smiling_face:

Heb nog kleine broertjea, dus zit de hele dag pomemon en enzoo te kijken :slightly_smiling_face:

-

Mijn buurvrouw van 30 kijkt totally spies tijdens het fitnessen duss kinderachtig : Nee :grinning:

Ik vind disneychannel ook leuk om naar te kijken hoor,
phineas and ferb vind ik fantastisch,
Ik kijk wel serieuse films op rtl 5 enzo, maar over het algemeen staat comedycentral of disney channel bij mij op.
En ik ben 18.

Dat vind ik echt grappig om te horen (op een leuke manier) en ik hou van Totally Spies :slightly_smiling_face:
OT: Nee, ik vind het niet kinderachtig, ik vind het ook leuk om te kijken. Ik zeg eerder dat iemand kinderachtig is aan de hand van gedrag, niet aan de hand van wat je kijkt :grinning:

Phineas and Ferb! :grinning:

ik ben 18 en kijk ook nog steeds naar disney channel en dat soort dingen!

spongebob & Bassie en Adriaan <3

Een vriendin en ik hebben een hele avond/nacht lang Disney films gekeken. Dus, nee ik vind je niet kinderachtig.

Ik ben 19 en kijk dat ook nog hoor vooral het s’morgens :slightly_smiling_face: