Kinderachtig

Hallo iedereen,
ik heb een probleempje.
Ik ben 16 maar veel mensen denken niet dat ik 16 ben, ik zie er nogal kinderachtig uit voor mijn leeftijd.
Kben ook klein: 1m60 en ik groei niet meer… :bored:
Ik draag elke dag mascara maar wil niet overdrijven. Ik draag normale kleren voor mijn leeftijd zoals iedereen maar TOCH blijf ik er altijd kinderachtig uitzien… Misschien is het door mijn lengte? Ik weet het niet.

Heeft er iemand tips?

Volwassener kapsel nemen?

Misschien heb je wel een beetje een ‘jonger gezicht’ En zou je misschien eens een andere kledingstijl moeten proberen? iets meer chique ? Ik heb geen idee eigenlijk :slightly_smiling_face:

Ik heb redelijk dik en lichtjes golvend haar, nu komt het tot aan mn borsten en ik wil het echt niet afknippen anders wordt het heel lelijk…

Ik ken het! Ik ben 18 en werd vorig jaar 13 geschat… Agh ik zie het maar zo: als ik 50 ben lijk ik misschien ook wel jonger :stuck_out_tongue:

Foto?

Ik ben bang dat mensen mij gaan herkennen haha

http://www.girlscene.nl/p/9499/hoe_kleed_je_jezelf_volwassener

Haal hem dan zo weer weg, maar hoeft niet als je echt niet wilt hoor

.

je wenkbrauwen bijtekenen misschien

Ik zou zeggen haren los en misschien stijlen of een hoge knot, beter geen gympies(dat is iets wat ik persoonlijk heb opgemerkt, kan aan mij liggen), blazers ipv vestjes, iets zwaarder opmaken?, geen drukke prints, statement kettingen.
Volgens mij heeft Girlscene hier laatst een artikel over geschreven, niet zo lang geleden. Moet je anders even kijken of je dat kan vinden :slightly_smiling_face:

Je hebt een mooi gezichtje. Ik zou jou niet snel jonger schatten eigenlijk. Hooguit 15. Maar ik vind je er absoluut niet kinderachtig uitzien.

Ik stijl mn haar heel veel en het is al een beetje kapot, ik vind kapot haar persoonlijk heel lelijk dus dat doe ik niet zoveel meer… Prints draag ik zoiezo niet, vind ik persoonlijk niet mooi.

Oh en opvallende oorbellen misschien?

Ik zou je trouwens wel 16 geven hoor! Dus aan je gezicht ligt het denk ik niet. :grinning:

Haha ja ik heb wel opvallende oorbellen maar ik draag het liefst mijn pareltjes, past bij alles en is gemakkelijk om te dragen :slightly_smiling_face: & bedankt!

Nohh, nou heb ik de foto gemist :c

maar: Het is helemaal niet erg als je er jonger uitziet, dat heb ik zelf ook, alleen is het wel vervelend aangezien ik nog 15 ben en al m’n vriendinnen 16 zijn en het dus altijd No way José is als ik toch een kroeg/club die 16+ is probeer binnen te komen :’)
Maar Cynthia van misslipgloss heeft een artikel geschreven over er ‘ouder uitzien’ dus misschien moet je daar eens naar kijken! (:

Moet ik de foto er nog eens opzetten?

Graag! Maar het hoeft niet als je het niet wilt. (:

.