Kinder geurtje lekker vinden?

Hé!

Normaal wordt ik gek als mensen van die onnodige dingen vragen, maar nu doe ik het zelf :S

Ik heb ooit een keer een geurtje gekregen, Voque “love”, tijdje vergeten maar teruggevonden. Heerlijk vind ik die geur, lekker zoet en blijft lang hangen.
Nu is die bijna op, en zocht ik op internet waar die te koop is, blijkt het dat het een kindergeurtje is. Is het niet raar dat een meisje van 16 een kindergeurtje draagt en heerlijk vind?
Ik weet dat het een beetje een onnozele vraag is, maar ik begin toch te twijfelen XD

Om dit geurtje gaat het:

http://i44.tinypic.com/2hdckex.jpg

Kom op zeg, als jij hem lekker vind draag je hem toch.
Andere mensen gaan je echt niet haten omdat je een kindergeurtje draagt. Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door.

idd!

Haha, vindt 'm ook wel lekker hoor!
gewoon doen dus!

Mensen kunnen heus niet ruiken in wat voor verpakking dat geurtje heeft gezeten.

zou het niet gewoon een geur zijn voor jonge meisjes en niet voor kinderen? Ik weet niet hoor, kinderen met parfum vind ik echt vreemd…
Niks geks aan overigens parfum is parfum :confused:

waar je je tegenwoordig wel niet druk om kan maken zeg …

Nee joh, dat ruikt toch lekker? daar moet je je geen zorgen om maken hoor, ik heb ook nog steeds die deo’s van Vogue girl, niemand die het gek vindt.

Aah. Die ruikt echt lekker. Zelfs mijn moeder steelt hem nog wel eens om te dragen.;p Gewoon dragen.

hahahadie heb ik ook heel vaak:P
is dat een kindergeurtje dan ? :stuck_out_tongue: lekkerboeiend

Idd :stuck_out_tongue:

Alsof je kan ruiken dat het een kindergeurtje is.

So what, als jij het lekker vindt, draag het dan gewoon.

Die is trouwens gewoon te koop bij Kruidvat. Verder ben ik het eens met alle andere reacties: Niet raar, gewoon doen!

oh die heb ik ook. wist niet dat dat voor kinderen was. toen ik een kind was droeg ik geen parfum.

ik wist ook niet dat het een kindergeurtje was, kwam ik net pas achter…

en normaal erger ik me ook aan al die onbenullige vragen, en nu doe ik het zelf XD

Ik wist niet eens dat het voor kinderen was haha, ik vind ze ook hardstikke lekker hoor. Ik vind dat een geurtje een geurtje is. Je hebt ook zwitsal parfum, moet dat dan voor baby’s zijn? :stuck_out_tongue:

Nee maar, je kan het kopen bij de etos (van wat ik weet). Ze liggen bij de etos, waar ik stage loop, onder de mini producten (van die kleine flesjes haha). Maar ik weet niet of dat bij iedere etos zo is!

haha, nee hoor. ik heb zelf ook een kindergeurtje, die ik super lekker vind ruiken! (:

So? Ik vind Zwitsal lekker ruiken, en dat is voor baby’s.

Totaal niet raar! Een geur is een geur. Ze doen er geen bepaald stofje door wat heet onderscheid van andere geuren hoor :stuck_out_tongue:

Dat is toch gewoon van vogue girl, voor tieners ofzo dus?
Ik heb vorig jaar die shampoo ervan voor mijn verjaardag gekregen (ik werd 15) en volgens mij is het niet echt voor kleine kinderen hoor