Kind van 7 spuugt in mijn gezicht.

Hallo iedereen, ik wil dit verhaal even kwijt en wil weten wat jullie er van vinden.

Gisteren was ik met nog 3 andere vriendinnen van 14/15 jaar naar een kermis in mijn dorpje (echt zo een gehucht), we gingen kijken of er iets leuk was en het springkasteel leuk ons wel geinig en het was toch gratis;
wij daar naar toe, ik tegen mijn vriendinnen: “iel dat is wel nat hé, als we daar met onze blote voeten op moeten” zij zo:" uhu inderdaad eikes" en zo voort. Ligt daar zo een kind van 7 op een meisje, hij springt zo recht en zegt:" ik ben wel niet aan het neuken hé" wij zo okee dan die is zo 7 hoe komt ie daar bij" tegen elkaar. Dan dat kind" jullie moeders zijn fils de putten, begint hij ons te beledigen.
Wij:" waarom zeg je dat, dat is heel gemeen" Begint dat kind gewoon in onze gezichten te spugen. Wij zo mega kwaad naar de organisatoren, bleek dat het kind van een moeder die een kraam uitbaat. Die moeder dan wel zich excuseren. Maar toch, dat kind beweert dat hij dat niet gedaan heeft enzo.

Ik vraag me nu echt af, dat kind is 7, 7 hé, dan keek is dus op naar kinderen die ouder waren en deed ik daar beleefd tegen of negeerde ik hen. En ik schelde al zeker niet met fils de put. (wat niet eens klopt want onze moeders kunnen geen zonen van een hoer zijn.) Hoe komt ie nu bij: neuken, fils de put en dat spugen? Op 7 jaar wist ik niet wat neuken was hoor!

Wat vinden jullie hiervan?

ik had dat kind zo hard in z’n gezicht geslagen dat de afdruk van m’n hand er nu nog op stond.

Ging ik bijna doen (ze moesten me tegen houden), maar vermits zijn moeder daar rondliep… ik wou liever geen problemen! --’

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je verhaaltje niet helemaal begrijp, maar goed ik vind het vervelend dat zo’n kut in je gezicht spuugt en zich zo gedraagt. Ik snap alleen niet waarom dit bij nieuws&actualiteiten moet, want het is niet echt nieuws. Daarnaast kun je zulke dingen denk ik beter in het wwjneek topic posten, anders worden er zoveel ‘onnodige’ topics aangemaakt.

Oowh haha sorry :confused: geen idee hoe ik dit verplaats dus tja…

Heel kut voor je, maar moeten we bij elke anekdote een topic openen?

Ja het is heel vervelend en nee niet alle 7-jarigen zijn zo. Dus ik snap dat je dit kwijt wilde, maar daar staan andere topics voor. Dan hoef je geen heel nieuw topic t e openen

:")

Meh, ik wilde alleen mijn verhaal kwijt, en zien of er nog mensen iets gelijkaardigs hebben meegemaakt. Ik doe niets verkeerd hoor, het is maar een topic dus ik snap niet dat mensen gaan zagen daarover, please ga ergens anders humeurig zijn. het is niet dat alle andere topics nu weg zijn door mijn topic?!

Dat kind wordt gewoon verkeerd opgevoed, is de schuld van de omgeving/ouders niet van hem.

Moooi ik mag inderdaad hopen dat ik me had kunnen beheersen.

Ik snap dat je het kwijt wil, maar daar zijn topics voor zoals Lucht je hart en Wat wil je nu echt even kwijt. Als iedereen voor elk dingetje dat hem overkomt een topic gaat maken, wordt het namelijk overvol en onoverzichtelijk. Het is gewoon een tip, ik was namelijk helemaal niet humeurig aan het doen. Jammer dat je het als kritiek opvat

:'D
Inderdaad

Echt he :’).

Haha ik heb echt nog nooit van fils de putten gehoord xD

http://forum.girlscene.nl/forum/nieuws-en-actualiteiten/waar-gaat-de-kindertijd-naar-toe-277938.0.html

Als zo’n kind zich op 7 jarige leeftijd al zo gedraagt dan is dat niet de schuld van het kind maar van de ouders. Tenzij het kind een of andere disorder heeft dan.

hij had eens 50 jaar geleden moeten leven, dan zou zo de hele buurt hem een klap verkopen.
en dat mocht dan ook nog van die ouders :’)