kim op turkse cover

O oke.

Net vonden we dat de Armenen en de Turken wat aardiger mochten doen , nou dat kunnen we ook tegen elkaar

Echt stom dat ze elkaar nog steeds niet mogen. -.-

ik ben armeen
yeeey.
en ik vind dat ze groot gelyk heeft.

ik praat niet eens met turken laat staan als er zoiets zou gebeuren

omg,!! ben zelf een turk en heb niks tegen armenen ofso en vind het raar die ruzie tussen armenen en de turken maagoed :slightly_smiling_face:

huh? oke… ik weet dat ik slecht in gs ben xD maar wat is er in het verleden gebeurd tussen de armenen en turken? :open_mouth:

zit je haat tegen turken zo diep?

Ik snap het wel een beetje, maar aan de andere kant denk ik niet dat ze hier een groot probleem van moet maken. De cosmopolitan heeft niks met de armeense genocide te maken en ik vraag me af hoeveel mensen weten dat zij armeense roots heeft.
Iemand maakte de vergelijking nederland/duitsland. Het verschil is wel dat Duitsland erkent dat ze fout hebben gezeten, terwijl de turken de armeense genocide nog altijd ontkennen.

Dat artikel is zwaar overdreven. Lees eerst eens wat Kim ECHT typte.

“I just found out today that I am on the cover of Cosmopolitan Magazine in Turkey this month. Cosmopolitan Magazine has a number of international editions all around the world that run in various territories, and when I did this shoot for the international covers I had no idea that Turkey was planning to run my story on their cover THIS month, considering Genocide Remembrance Day is this month. My Armenian heritage means a lot to me and I’ve been brought up to be incredibly proud of my family’s background and culture so as an Armenian-American woman it is a huge honor for me to be on the first ever Armenian Cosmopolitan cover (pic above.)
I have an amazing relationship with Cosmopolitan Magazine. World-over, Cosmo is known as a fun and inspiring magazine for women of all races, shapes, sizes, regardless of their political beliefs and I really hope that if I can bring awareness to the issue, then this in an accomplishment.”

Bron: http://kimkardashian.celebuzz.com/blog/ (haar blog dus).

Je kan dus duidelijk lezen dat ze het niet zò erg vindt, en dat ze Cosmopolitan niets verwijt. En ik snap ook wel dat ze het niet wist, ze staat namelijk op verschillende covers. Ze legt het zelf ook goed uit.

Ik ben verder geen van van haar of zo, ik kan me gewoon dood ergeren aan verkeerde berichtgeving.

wooooow
overdreven much?

Helemaal niet erg vindt ik .

Jij zou is moeten weten hoeveel het management regelt, en hoe weinig de artiesten zelf weten;)

Er is een groot topic over haar.