kim op turkse cover

van onze redactie
AMSTERDAM - Kim Kardashian is er op zijn zachtst gezegd niet blij mee dat ze op de cover staat van de Turkse Cosmopolitan.

Het blad komt uit op 24 april en dat is nou net de dag waarop wordt herdacht dat Turkije tijdens de Eerste Wereldoorlog een deel van de Armeense bevolking uitroeide. Kim, die Armeense roots heeft, wist niet dat haar foto voor de Turkse cover werd gebruikt, schrijft Daily Mail.
Op haar blog reageert ze dan ook verontwaardigd: “Ik kom er net achter dat ik op de cover sta van de Turkse Cosmopolitan van deze maand. Cosmopolitan heeft vele internationale edities over de hele wereld en toen ik deze shoot deed, had ik geen idee dat Turkije mijn verhaal had gepland.”
Volg De Telegraaf nu ook op Facebook

wat is zij ook een domme doos.

Hoezo? Ze wist toch niet dat dat ding op de cover van Turkije kwam?

Oké boeiend?

jaa heel erg.
als je niks weet van dat onderwerp is het ook niet raar hoor…

je vraagt toch wel voor welk bald enz. je een shoot doet :crazy_face:

@KABUSZZ
Voor de helft weten ze niet eens waar ze het voor doen hoor?

nja ze wist het niet, en ik vind dat armenen en turken wel… wat aardiger tegen elkaar mogen doen nu. -___-
zowel zij als armeen als de lezers van dat tijdschrift daar hebben niks te maken met wat toen speelde, maargoed, dat is mijn mening. ik ben niet zo van dat eeuwige gehaat.

Ze wist dat ze het voor Cosmopolitan deed, maar er zijn zoveel verschillende edities van dat blad.

Wtf? Dat is hetzelfde als dat geen één Nederlander meer op een Duitse cover wil staan. Raaaaar.

Mee eens.

Kom op dat is toch zo lang geleden, ik zeg vrede.

ik vind het ook onzin, kom op zeg even probleem maken om iets waar ze zoveel geld voor heeft gekregen

wat hier absurd is dat het op die dag wordt uitgegeven.
dat is het punt.
ander dag van het jaar geen probleem maar op die dag vind ik gewoon echt dom.

maar het wordt toch iedere maand zelfde datum uitgegeven? of zit ik nu fout?

^Wat maakt dat uit? Sorry, maar dat kan me echt niets schelen. Dat is nu al zo lang geleden.

Slotje?

denk niet dat dat heel bewust is gebeurd?
anders zouden de mensen van cosmopolitan het tijdschrift een dag later uitegeven, en zij zelf wist ook niet dat ze op de cover van turkije kwam net op deze dag.
het is maar waar je een probleem van maakt. niks gebeurde met opzet, klaar…

ik vind het verder geen probleem ofzo…
ik kon het gewoon niet geloven
en wou gewoon even kijken wat andere mensen hiervan vonden.
ik open dit topic echt niet voor probleem of ruzie ofzo hoor…

dus relax een beetje meisjes…

nja ik denk eerlijk gezegd niet dat nederlandse/belgische meisjes hier heel veel vanaf weten, dit wordt niet echt in geschiedenisboeken behandelt enzo.
ik weet wel waar jij op doelt zegmaar, maar dat kan je misschien beter op een forum met meer buitenlandse mensen bespreken x]

ik deel het juist hier omdat ik weet dat hier heel veel turkse en armeense meisjes zitten.