Kim-Jong-Un: Alle mannen hetzelfde kapsel

Jullie hebben het misschien wel gehoord: http://www.ondertussen.nl/nieuws/kim-jong-un-alle-mannen-hetzelfde-kapsel

Hoe vinden jullie dit? Ik vind het gewoon onzin, maar een paar mensen op school zeiden dat het hetzelfde principe is als het invoeren van een schooluniform, wat vinden jullie? Vinden jullie dat het niet kan?

Te absurd voor woorden natuurlijk weer, maar heel dat land is absurd, dus tja. Dat kapsel zal hun de minste zorg zijn waarschijnlijk.

Heel apart.

Voor vrouwen schijnt de keuze iets groter te zijn tot iets van 6 kapsels, als het maar niet lang is.

Huh, er is mij vertelt dat dat een grap was?

Ik snap het niet, waarom zou je dat willen invoeren? Wat heeft dit voor nut?

18 kapsels zelfs xd

Eerder hadden mannen nog keuze uit een lijst van 28 kapsels, maar dat is vanaf nu verleden tijd. Vrouwen mogen nog wel uit achttien kapsels kiezen. (link in beginpost)

Als hij nu nog een mooi kapsel had gehad…

Misschien gelijkheid in heel het land?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/9024/Noord-Korea/article/detail/3623575/2014/03/27/Noord-Korea-een-bron-van-bizarre-verhalen-maar-wat-is-er-van-waar.dhtml

Eng land. Eng mannetje. Gek land. Gek mannetje, die Kim jong Oen.

die oen was bewust

Zelfs dat aantal van 18 hebben ze sinds de nieuwe regelgeving flink teruggebracht.

Ik vind het raar. Waarom wordt alles van Noord Korea geaccepteerd maar schreeuwt iedereen moord en brand bij Rusland?

Belachelijk dit.

Ok hij heeft zijn vriendin dus geëxecuteerd, omdat ze haar been omhoog gooide waardoor je haar onderbroek zag. ;’)

Hij wordt nog erger als zijn vader.

Andere landen bedoel je? Die gaan hun echt niet moeien bij Noord-Korea. Spijtig genoeg, als het risico te groot is in verhouding met de ‘winst’ moeit niemand zich.

Ik vraag me af of hij het wel doet om gelijkheid te creëren, volgens mij wilt hij gewoon laten zien hoeveel macht hij heeft.

Vind het zeer apart.

bovendien heeft NK de steun van China en China is ook niet echt een land wat je tegen je wil hebben

okeeeee, erg raar…