Kilroy travels - wereldreizen

Hoihoi,

Ik had een vraagje aan iedereen hier,
Heeft iemand ervaring met Kilroy travels?
en dan voornamelijk de wereldreizen? andere ervaringen mogen natuurlijk ook. Ik ben erg benieuwd of dit een goeie reisorganisatie is want dan kan ik mooi gaan sparen voor een wereldreis en op zoek naar een reisbuddy *wordt een hele klus*

En anders moet ik ergens anders zoiets soortgelijks zoeken, als mensen zoiets weten zou ik het fijn vinden om een site daarvan achter te laten ofzo.

Xxx Lisa

*btw waarom is er geen geen reizen subforum…*

geen ervaring mee. upje!

Geen ervaring. Sowieso zit Kilroy aangesloten bij de ANVR en SGR, dus dat is goed :wink:

UP!

Upje!!
Wat supertof dat je een wereldreis wilt maken. en dat van een reispartner lijkt mij inderdaad ook een hele klus. Voor mij zal dat ook zijn( als ik slaag voor mijn examen.)

Heel veel succes met zoeken! en goed idee van die subforum

ik wilde ook altijd een reisbuddy zoeken, mja maar waar :frowning_face:

succes met zoeken! up voor jou

geen ervaring, maar een wereldreis lijkt me wel supervet!

jammer dat niemand ervaring heeft maargoed als ik het zo lees zijn hier veel toekomstige reizigers en buddy’s to be. maar het duurt nog wel even voor ik kan hoor 4 jaar ofzo maar zoiets kun je niet echt zomaar spontaan doen, sparen, plannen, creditcard, inentingen, paspoort regelen enzo… dus ik dacht misschien dat iemand hier wel ervaring heeft maar tot nu toe nog niemand, jammer…

Nog geen ervaring! Over 4 jaar wil ik ook een wereldreis gaan maken!
Eerst mijn studie afmaken.
Misschien toekomstige reisbuddy?

haha das wel toevallig, ja ik ga in feb. beginnen en dan hoop ik over 4 jaar toch wel klaar te zijn :stuck_out_tongue: dus misschien wel toekomstige buddy’s idd :wink: zou wel grappig zijn.