Goedenavond,
Zijn hier mensen die het boek van Fajah Lourens ‘Killerbody dieet’ al hebben?
Ik heb al op internet wat zitten googelen maar ben toch benieuwd wat mensen er tot nu toe van vinden.
En of er al mensen bezig zijn en verschil zien?
Goedenavond,
Zijn hier mensen die het boek van Fajah Lourens ‘Killerbody dieet’ al hebben?
Ik heb al op internet wat zitten googelen maar ben toch benieuwd wat mensen er tot nu toe van vinden.
En of er al mensen bezig zijn en verschil zien?
Ik heb er wel van gehoord, maar sommige tips die ze geeft vind ik op zijn zachts gezegd nogal vreemd.
Ik word zo gek van al die ‘BN’ers’ die ineens menen verstand te hebben van voeding.
Dit ja.
Er staat volgens mij ook in het boek dat je moet houden van het honger gevoel ofzo…
Ik kan Fajah niet serieus nemen op één of andere manier.
Haha dit inderdaad.
Ik heb het boek toch maar opengeslagen, maar mijn vooroordelen kloppen: mevrouw Faja vindt het niet alleen nodig om haar eigen lijf al jarenlang op een crashdieet te zetten, maar ook haar boek mikt daarop. Dagmenu’s van zo’n 1200 kcal per dag. Mijn linkerbil eet 1200 kcal per dag :’)
Mmm dat klinkt niet echt geweldig. En de workouts? Is dat wel wat?
Ik was begonnen met bikini body guide van kayla, maar hou dat helaas niet vol dus dacht dan misschien aan dit workout schema
aghahahaha achja ze heeft ook niet echt een ‘bil’ om te voeden he :’) Lol als k dr vlog kijk voel ik me echt een vreetzak vergeleken met haar spirulina poedertjes en salades
Hahaha, you make my day!