Killerbody dieet Fajah Lourens

Hallo allemaal,

Ik wil graag wat kilo’s kwijt en aangezien ik al veel geprobeerd heb en dit moeilijk lukt, zat ik eraan te denken om aan het Killerbody dieet van Fajah Laurens te beginnen. Wel heb ik hier een paar vragen over dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen en hopelijk zijn er mensen die ervaring hebben met het Killerbody dieet.

Mijn eerste vraag is of het goed vol te houden is? (ook met een druk schema en veel dagen werken) En mijn tweede vraag is of je je echt aan bepaalde ingrediënten moet houden of dat je daar ook iets anders voor in de plaats kan nemen? (ik zag bijvoorbeeld in het boek whey staan en dat is best prijzig zo ook de caseïne) En ten slotte de vraag of er mensen zijn met ervaring, hoe het beviel, hoeveel kilo je kwijt bent, hoe je het na die 12 weken hebt aangepakt etc.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :four_leaf_clover:

Ik heb d’r boek wel eens bekeken en ik vind t persoonlijk erg weinig. Een halve komkommer als tussendoortje bijvoorbeeld. Ik zou enorm crashen in zo’n dieet. Ze gaat (als ik het mij goed herinner) uit van 1200/1300 kcal. Ik eet op het moment (ongeveer) 1600/1700 kcal en val prima af. Zo’n streng dieet is er (naar mijn idee) niet voor nodig.

Ik raad het je als dietist sterk af. Het is een crash dieet en dat is niet goed. Je kunt beter gewoon gezond gaan eten en sporten. Meld je bijvoorbeeld in het Samen afvallen topic, daar kun je ook om advies vragen en staan veel tips in.