kill de bitch :'')

Hi guys
de ex van myn jongen is door heel mijn dorp gaan rond vertellen dat ik met mijn jongen seks heb gehad,
Ten eerste is het niet waar…
iedereen zit er nu over te zeiken enzo , je weet wel
ik ben echt razend op die trut,
mh , wat ik nu graag zou willen is…
dat jullie je wrede, moordlustige brein laten werken en me helpen met die slet terug te pakken
iemand ideetjes?
dankjewel ^^

je er niks van aantrekken en erboven gaan staan, pak je haar veel harder mee, als je haar wilt terug pakken verlaag je je zeg maar alleen tot haar niveau.

Als je een relatie hebt, is het toch alleen logisch dat je in de loop der tijd wat verder gaat met je vriend? Hoe kan iemand dat in godsnaam tegen je gebruiken? :face_with_raised_eyebrow:
Ik zou tegen dat meisje zeggen dat ze zich een beetje volwassener moet gedragen, alsof zij d’r hele leven maagd gaat blijven.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik kan nu niks bedenken, maar het is eig idd beter om niks te doen! Dat irriteert haar veel meer XD.

Voor als zij het niet hem heeft gedaan
Jij: Ben je jaloeeeers, volgens mij vond hij je gewoon te lelijk om het met je te doen :fu:

je niet verlagen tot haar niveau en gewoon negeren. mensen zijn het toch al vergeten over een week

Heey iedereen ^^
Njaa , jullie hebben wrss gelijk
haar negeren was de beste oplossing
helaas heb ik dat niet gedaan :’’)
ik ben tegen haar uitgevlogen
ik was nogal heftig , ik denk dat ze zich verschoten had want ze heeft direct iedereen gebeld om te zeggen dat het gerucht fake was
Njaa :’)
dankjewel voor jullie advies ^^

oja, ik ben 15jaar!

negeren,
als jij er niet op reageert heeft zij er geen lol aan

te laat :’’)
ik kon het niet helpen ;( als ik boos ben , ben ik boos…
x

HAha.
Wat had je gezegd?!

omg.

ik had haar hoofd tegen de stoeprand geknald

ik zei iets van
de volgende keer als je zin hebt om te roddelen , zorg er dan eerst voor dat het waar is.
en dat als ze het toch zo intresant vind , als mijn jongen me echt ontmaagd dat ze de eerste is die het weet en van die shit ( sarcasme )
Toen zei ze dat zij niet begonnen was met te roddelen.
Toen zei ik dat zij wel de enige was die het achter mijn rug deed & das ze achterbaks was en van die shit
toen heeft ze een hele uitleg gegeven enz
Toen was ze ineens zo stil…
Nja ze zal bang gehad hebben want ze heeft meteen iedereen gsmst en gebeld enz :’’)
x

daar had ik ook veel zin in
maar aangezien het zo’n dik wijf is denk k dat ik geen schijn van kans heb tegen haar :’’)

Owhmygawd wat sneu.

ANyway, ik zou haar ook gewoon negeren. (je bent er al te laat mee, maar je haar nu alsnog gaan negeren).

ja was ik van plan (: haar nu negeren
veel verschil gaat ze niet merken
ik negeer dat kind al 3 jaar fso
x