kika

Haaii

wij 2 meiden van 14 willen geld op halen voor kika en dan ook veel alleen we weten niet hoe e wouden een sponserloop houden alleen we denken dat daar niet veel van komt.en we wouden wel koekjes bakken en flessen verzamelen alleen verder weten we niks weten jullie misschien nog iets want we willen echt wat berijken en het geld geven aan kinderen die echt ziek zijn en die eingelijk nog een heel leven voor hen hebben en we weten dat er meerdere stukken over zijn geplaatst alleen wij wouden fris beginnen

Aah dat is lief van jullie! :slightly_smiling_face: Misschien kunnen jullie je kledingkast eens opruimen, de spullen die jullie nooit meer dragen hier op het verkoopforum zetten, en daar de winst van ook naar het goede doel doen? :slightly_smiling_face:

Ik ben mijn haar aan het laten groeien voor kika! Als het lang genoeg is doneer ik het aan kika. Daar maken ze er een pruik van voor kinderen die hun haar zijn verloren door de chemo. Miscchien kun je dat zelf ook doen en er geld voor ophalen?