kijkavond of personeelsoverleg?

ik heb een probleem, ik wil graag op kamers en heb dus maandag een kijkavond bij een studentenhuis. Maar deze is tegelijk met een personeelsoverleg dat ik heb bij mijn bijbaantje.
Nu weet ik dus niet wat ik moet kiezen, of me ziekmelden bij mij werk en dan naar de kijkavond gaan. Of de kijkavond overslaan en de kamer mislopen…

De kamer… Ik weet niet waarom, maar dat is wat ik zou doen.

Ik zou ook voor de kamer gaan!

ik zou voor de kamer gaan

De kamer!

Ligt er denk ik aan in welke stad je wil studeren, want over het algemeen zijn in grote steden kamers moeilijk te krijgen… En wordt je ontslagen als je niet naar die bijeenkomst gaat? Ik zal kiezen om naar de kijkavond te gaan denk ik, maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt…

Je hoeft je trouwens toch ook niet ziek te melden? Je kan toch gewoon zeggen dat je een anderen afspraak hebt?

Ik zou voor de kamer gaan. Dat is denk ik toch belangrijker.

@kippenkop de personeelsbijeenkomst is verplicht, maar het is denk ik niet het geval dat ik wordt ontslagen als ik niet kom. De kamer is trouwens in Eindhoven.

Zeg gewoon eerlijk op je werk dat er een kijkavond is en dat dat belangrijk is. Vraag een collega om aantekeningen te maken van de personeelsbijeenkomst. Als ik je baas was zou ik 10x liever hebben dat je het eerlijk zegt en iemand vraagt om even de dingen die besproken zijn kort op te schrijven, dan dat je je onterecht ziek meld. :wink:

Aah ik snap ut… Nou ja als nog zou ik dan voor de kamer gaan en je toch maar ziekmelden als het verplicht is. Kamers vind je wel makkelijk in Eindhoven maar ja het is gewoon sonde als je niet gaat (vind ik).

ik zou naar de kamer gaan…tenzij je iemand anders kan laten gaan kijken voor je…
en als ze je echt ontslaan hebben om zoiets, dan ga je toch opzoek naar een nieuw bijbaantje… het is tenslotten een BIJbaantje… en geen Vaste baan.
succes met je keuze ;p

KAMER!
als je op kamers gaat, en het is ver weg, dan heb je ook helemaal niks meer aan dat baantje, en Iedereen mist wel eens zo’n vergadering.
Dus ik zeg, ga naar die kamer, en laat zien dat jij die kamer verdient!

Zou naar de kamer gaan hoor. Kun je op je werk dan niet gewoon zeggen dat je een kamer gaat bezichtigen ?

Gewoon naar de kamer gaan, dat is je grote kans!

bedankt iedereen!
heb gebeld naar mijn werk dat ik niet kan, en toen meteen gemaild dat ik kom naar de kijkavond!!

heeul verstandig! :wink:
vonden ze het op je werk niet erg?

Ik zou ook naar die kijkavond gaan, dat personeelsoverleg kan je echt wel een keer missen maar het is wel belangrijk dat je een kamer hebt straks.

Kijkavond!

Oh, je hebt al gekozen :stuck_out_tongue: