Kiezen

Vind jij iemand je beste vriendin als ze je dwingt te kiezen tussen haar en iets of iemand anders? Wat vind jij. Ze dwingt je te kiezen want anders is ze je beste vriendin niet meer. Is dat eigenlijk wel een goeie vriendin dan?

nope.

nee, ze bepaald niet met wie je praat of omgaat.
En ik vind dat ze zich daar ook niet mee moet bemoeien,
ik bedoel: ik heb ook wel vriendinnen die omgaan met mensen die ik echt niet mag…
maar dat betekend niet dat ik daarom niet meer met die vriendinnen omga :crazy_face:

maarjaa stel dat het echt van die mensen zijn die een slechte invloed op je hebben (om het even netjes te zeggen)
dan begrijp ik het ook welweer… (in de extreme vorm he … ; ) )

nou… het zijn geen mensen. Meer bijvoorbeeld dat ze je laat kiezen tussen
Mij of mijn computer.

Ja als je nog me me om wilt gaan mag je nooit meer op de computer.
zoiets bedoel ik. en wat in dit geval echt aan de hand is is ongeveer het zelfde.

Absolutely not, als iemand zo zeurderig tegen mij deed mocht ze van mij allang de stoep likken ;3

up
please help

euh… dat is een slechte eigenschap (of hoe je het ook wil noemen)
want je mag zelf bepalen of je wel of niet een keuze maakt…
ze moet niet zo kinderachtig doen vind ik $

nee,
maar ik zou als ik jou was voor je computer kiezen.
want ze is wel héél erg bezetterig!

pff. ik vind dit zo naai.
aan de ene kant denk ik zovanja je hebt toch wel liever een bff dan een computer
en aan de andere kant van ja, een beste vriendin laat je niet kiezen,

nog meer reacties?
please!!

vind het een beetje raar dt ze jou laat kiezen tussen haar en een focking computer? vind het nergens op slaan.
mr als het me bff was zou ik voor haar kiezen.

ja maar het is toch te belachelijk voor woorden dat ze je uberhaupt laat kiezen? wat is het dan voor beste vriendin?! :S

Ik vind het echt zielig van haar,als ze je echt laat kieze dn is’t geen goeie vriendin
echt vrienden laten jou niet kiezen!

een goede vriendin laat je niet kiezen.

Dat bedoel ik.:S maar mijn vriendin is meer waard dan een computer.als ze aan mij vroeg zou ik voor haar kiezen.

volgens mij denk ik dat jij toch voor je computer kiest?:stuck_out_tongue:
x

ik denk dat je zelf hier het antwoord al geeft

ja maar ik wil weten wat jullie er van vinden…

Zij is echt pas wanhopig! ik zou het haar gewoon duidelijk vertellen

heb ik gedaan.
ze blijft bij het besluit dat ik MOET kiezen,
ik heb dus uiteindelijk voor de “computer” gekozen en nu is ze me allemaal aan het uitschelden en dreigt ze dat ze gaat stoken tussen mij en iemand die ik leuk vind.

prima… maar uiteindelijk moet je gaan voor waar jij je het beste bij voelt… daar kan een ander niet over beslissen voor je… we weten natuurlijk niet hoe de situatie precies is waar je nu in zit