Hallo allemaal,
Mijn gevoel zit in de knoop, ik hoop dat jullie suggesties hebben of een hilarisch verhaal te vertellen hebben aan mij over kiezen tussen twee mannen. Hier komt mijn verhaal!
Op 16 (net 16) jarige leeftijd kreeg ik een relatie met Serge (toen 23). Het was een geweldige tijd, we hebben zelfs een jaar samen gewoond. Maar het mocht niet baten, ik was nog niet klaar voor een vaste relatie. Op mijn 19e (bijna 20) zijn we uit elkaar gegaan.
Op dit moment ben ik 24, woon een jaar samen met mijn vriend Dylano. Relatie van 1,5 jaar. Deze lieverd is niet veel thuis door zijn werk en wanneer hij thuis is moet zijn aandacht verdeeld worden aan iedereen die hij lief heeft (familie enz). Lastig parket als je van aandacht houd.
Sinds korte tijd heb ik weer contact met Serge, hij is nog steeds lief. Je kan het je zo gek niet bedenken of mensen waar ik om geef zeggen het; Serge en ik zijn te jong bij elkaar gekomen en zouden nogsteeds goed bij elkaar passen.
Ik houd erg veel van Dylano en zie toekomst met hem, maar mijn liefde voor Serge is er ook nog steeds en weet dat een toekomst met hem fijn zal zijn. Ik zou willen vragen of jullie weten wat ik moet doen, maar vraag liever: wat zouden jullie doen?
Liefs mij! Xx