Kiezen tussen 2 mannen!?

Hallo allemaal,

Mijn gevoel zit in de knoop, ik hoop dat jullie suggesties hebben of een hilarisch verhaal te vertellen hebben aan mij over kiezen tussen twee mannen. Hier komt mijn verhaal!

Op 16 (net 16) jarige leeftijd kreeg ik een relatie met Serge (toen 23). Het was een geweldige tijd, we hebben zelfs een jaar samen gewoond. Maar het mocht niet baten, ik was nog niet klaar voor een vaste relatie. Op mijn 19e (bijna 20) zijn we uit elkaar gegaan.

Op dit moment ben ik 24, woon een jaar samen met mijn vriend Dylano. Relatie van 1,5 jaar. Deze lieverd is niet veel thuis door zijn werk en wanneer hij thuis is moet zijn aandacht verdeeld worden aan iedereen die hij lief heeft (familie enz). Lastig parket als je van aandacht houd.

Sinds korte tijd heb ik weer contact met Serge, hij is nog steeds lief. Je kan het je zo gek niet bedenken of mensen waar ik om geef zeggen het; Serge en ik zijn te jong bij elkaar gekomen en zouden nogsteeds goed bij elkaar passen.

Ik houd erg veel van Dylano en zie toekomst met hem, maar mijn liefde voor Serge is er ook nog steeds en weet dat een toekomst met hem fijn zal zijn. Ik zou willen vragen of jullie weten wat ik moet doen, maar vraag liever: wat zouden jullie doen?

Liefs mij! Xx

Ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voel, maar persoonlijk zou ik bij Dylano blijven. Je zegt dat je erg veel van hem hou en om nou bij hem weg te gaan, omdat je iemand anders ook leuk vind is best gemeen. Er is toch niks mis tussen jullie? Ja, je hebt niet zo veel aandacht, maar als jij je er echt aan irriteer kan je met hem er over praten om zo samen een goede oplossing te vinden.
Je hebt geen garantie als je voor Serge kies hij je met open armen zou ontvangen (ten minsten ik zie hier niks in het verhaal over dat hij ook nog gevoelens heeft). Jullie hebben elkaar ontmoet op de verkeerde momenten. Ook kan hij in de tijd dat jullie relatie verbroken is anders gegroeid zijn in relaties en jij natuurlijk ook. Zo kunnen jullie misschien niet meer zo goed bij elkaar passen zoals eerst.
Wie weet is die verliefdheid voor Serge geen echte verliefdheid. Ik bedoel ermee dat je verliefd ben op de gedachten die heb hoe je denk dat Serge is. In zo’n lange tijd uit elkaar zijn kan het beeld van die gene veranderen. Je hoofd kan het mooier hebben gemaakt dan dat het is. Of de verliefdheid is aangepraat door de mensen om je heen omdat ze steeds zeggen dat jullie nog steeds leuk samen zouden zijn. Of je bent verliefd op het idee om meer aandacht te krijgen.

Het zijn allemaal dingetjes om rekening mee te houden. Wat ook je keuze zou zijn, alvast veel succes ermee!

Bedankt Cupcake. Serge vertelde me gisteren dat hij me graag terug zou willen hebben. Het is frustrerend. Met Dylano heb ik regelmatig discussies over het niet samen zijn en daar is geen oplossing voor komende paar jaar (over 2 á 3 jaar wil hij werk dichter bij huis, hij is nu internationaal vrachtwagenchauffeur dus alleen weekenden thuis).

Iig bedankt voor je reactie.

Ik ben het met cupcake eens. Je moet niet verwachten dat een relatie met Serge hetzelfde zal zijn, zoals vroeger. Je bent nu met Dylano en jullie houden van elkaar. Aan de liefde ligt het niet. Het ligt aan jouw verlangen naar (meer) aandacht. Echter, hij lijkt zijn best te doen om zijn aandacht eerlijk te verdelen. Heeft hij geen tijd voor je, moet je jezelf afleiden. Spreek af met een vriendin, of ga iets leuks doen. Je hoeft niet zitten wachten op zijn aandacht. Besteed aandacht aan jezelf… en ga niet op zoek naar de aandacht van een andere man. Vooral niet van een ex.

Het is niet voor niks je ex(;

Aah ik kan me goed voorstellen dat dit heel lastig voor je is. Een moeilijke keuze waar je goed over moet nadenken. Als je relatie nu goed is en je gelukkig bent met hem zou ik gewoon bij hem blijven! Zoals het voorheen met Serge was kan nu veranderd zijn, als je voor hem kiest weet je niet waar je aan toe bent, terwijl je nu gelukkig bent. Succes in ieder geval.

De relatie met Dylano heb je al, en die zal je waarschijnlijk niet snel kwijt raken. Als je die relatie verbreekt voor Serge, is het nog maar de vraag of het tussen jullie zal werken. Is dat niet het geval, dan heb je niemand meer.
Ik zou dus voor safe gaan als ik jou was, en bij Dylano blijven

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”

― Johnny Depp

Ik zal gewoon bij jezelf nagaan waar je denkt dat je het meest plezier mee hebt.
en inderdaad je ex is niet voor niets je ex

dit is misschien wel zo, maar ze was eerst samen met Serge …
lastig meid!
ik zou hier heeeel goed over nadenken want je relatie weggooien voor iets wat misschien niet eens werkt is heel erg zonde!

heel veel succes & hou ons op de hoogte!
xx

Heart, je citaat van Johnny Depp vind ik een heel mooi.

Op een of andere manier zijn Serge en ik nooit in staat geweest om bij elkaar te komen. Wanneer de een singel was, was de ander dat niet en andersom. Hij is altijd in mijn gedachten blijven hangen. En zelfs nu nog terwijl ik gelukkig ben met Dylano. Maar ja, eerste liefdes hebben altijd een speciaal plekje toch?

Bedankt allemaal voor de reacties en ik zal jullie op de hoogte houden van eventuele veranderingen!

Liefs mij xoxo

Ja en dan nog, ook al was ze eerst met Serge, als ze nou verliefd is op Serge vind ik dat ze voor hem moet gaan want anders vind ik het best lullig voor die andere.

^ Tenzij ze nog meer verliefd is op Dylano, maar dan nog denk ik.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben ik de enige die denkt ‘Stop pls met Johnny Depp quoten’?

Verdur, volg je hart. Heb je weinig aan, maar ja ik ben dan ook niet zo goed in advies geven en wilde eigenlijk alleen even die opmerking over Depp maken.

Was Serge je eerste liefde?
Een eerste liefde blijft meestal speciaal voor je, ook al is het uit en ben je inmiddels samen met je huidige vriend. Dit hoeft niet te betekenen dat je nog verliefd bent op je ex, maar hij zal wel in je gedachten blijven.

Ik zou goed nadenken voor je een definitief besluit maakt. Je woont al samen met je huidige vriend en het is dus niet zomaar iets wat je weg gooit als je terug gaat naar je ex.

Ik vind die Johnny Depp quote een beetje bull shit

Poeh lastige situatie! Maar ik zou eerst heel goed nadenken voordat je een beslissing neemt!

Het is natuurlijk erg lastig om voor jou te moeten kiezen, en wij kunnen dat ook niet voor jou kunnen doen! Maar de enige tip die ik jou kan geven is dat je heeel goed moet nadenken! Over je relatie nu of je relatie met je ex!

Succes