Kiezen HELP.

hee ik zit met een probleem.
Ik ben met een jongen ongeveer 3 keer gegaan, en ik hou echt heel erg veel van hem ( ik noem hem maar even m). M is ook een soort van beste vriend van mij , want ik vertel altijd alles aan hem en kan ontzettend goed met hem praten. Nu is er nog een jongen die ik wel zie zitten die vind ik ook heel erg leuk, ik ken hem nog niet zo heel erg goed. Ik zou hem verder wel heel erg graag willen leren kennen en misschien kan het nog wel eens wat worden. Alleen nu heeft m toegegeven dat hij wel veel voor mij voelt en ook graag een stap verder zou willen gaan dus met elkaar hebben. Ik weet dus gewoon niet wie en wat ik moet kiezen. Ik hou heel erg veel van m, maar die andere jongen vind ik ook wel heel erg leuk. Ik kan denk ik beter m ook niet aan het lijntje houden dat is niet erg eerlijk, maar ik weet het gewoon even niet meer.
dankjee voor het lezen.
x x x liefs.

Omg… Als je niet weet waar je gevoelens naartoe gaan moet je vooral een vent nemen…

Eens

ik snap wel wat je bedoelt,
heb ook een keer zoiets gehad.
maar je zij dat je al 3 x met die jongen bent gegaan,
maar het is niets voor niets uit gegaan toch?

naja, kies gewoon voor de liefste / leukste,
volg je hart.

Geen van beide kiezen tot je een leuk vindt en de andere niet. Zonder dingen met ze uit te halen natuurlijk.