kiezen, boys

Heeej,

Sorry als hier al een topic voor is, maar ik heb echt jullie hulp nodig en heel erg snel :hugs:

Het is best wel raar allemaal en ik snap er zelf helemaal niks meer van. Ik vind een jongen van school heel erg leuk, al eigenlijk dit hele schooljaar ;s, we praten af en toe wel, maar we zijn geeneens vrienden ofs. Het schiet dus niet heel erg op. Maar hij is echt gewoon, geweldig ofzoiets. Ik kan het echt niet vertellen. Alles aan hem is mooi, ik zweer hij is god ofs. Hij is zo mooi. Alles wat hij zegt, alles wat hij doet, hoe hij eruit ziet, hoe hij eruit ziet, hoe hij eruit ziet… Maar ik zit op een school waar dat nogal een verschil is, want hij komt uit een rijker deel van de stad. En dat is nogal een ding bij ons, niet dat er racisme is ofs. Het is gewoon niet helemaal normaal als wij met hen omgaan, het is nogal ingewikkeld. Ik moet bij alles aan hem denken en ik weet niet maar kan gewoon gek worden als ik hem zie.

Nu is er een jongen bij de sport waar ik op zit. Hij is leuk. Hij vindt mij heel erg leuk, we zijn al twee keer op date geweest en ook al dingen gedaan. Maar hij vindt mij dus leuk, heeft ie gezegd. En dan wil hij meer iets in richting van relatie ook. Maar ik vind hem wel leuk, maar die fucking jongen van school … Het is gewoon, alles met die van sport is al bijna klaar, we zijn al zo ver, het kan zo iets worden. Maar ik heb het heel erg lang ontkent naar mezelf, maar ik vind de jongen van school gewoon leuker. Ik denk dat ik nooit iemand leuker dan hem zal tegenkomen en misschien moet ik dat gewoon maar accepteren ofs. Klinkt extreem, zo bedoel ik het niet haha.

Maar mijn vraag, vanavond heb ik weer een date met ie van sport, en zondag ga ik met m naar de stad. Ik weet het ik ga veel te snel. Zou ik wat met hem nemen?

En dan heb ik nog niet zo heel veel ervaring met relaties ens, maar we zijn nu 3 weken ongeveer bezig (met die van sport) en hij is al zo serieus. Maar hoe weet je of iemand je alleen maar wilt gebruiken? Het is erg dat ik hier uberhaupt aan denk. Ik weet het zeker van niet, ik bedoel hij is zo lief en gaat helemaal niet te ver ofs. Maar ik wil niet dat domme wijf zijn dat zoiets overkomt.

Please reageer ?

x

Dit heb ik ook gehad… Ik heb nu verkering met degene die mij leuk vond als ik jou verhaal zo lees. Ik zou gewoon even goed bij je afvragen wat je nu echt wil. wil je vrienden met degene van sport blijven? of toch meer? Je vind diegene van school knap en leuk en een god, maar vind je hem echt leuk op zo’n manier dat je iets met hem zou kunnen krijgen? kan je goed met hem praten? of is hij gewoon knap?

succes x

Nee tuurlijk moet je geen relatie met hem nemen als je een andere jongen leuker vindt. Klinkt eerder alsof je per se een relatie wilt.

Als je twijfelt zou ik überhaupt geen van beide kiezen, als je echt een relatie wilt moet je er 100% achter staan en als je twijfelt tussen meerdere jongens, dan sta je dat niet :slightly_smiling_face:

Ik herken dit zo erg, ik ga dan voor single blijven, want als je gevoel voor de ander sterker is, zal je dat gevoel blijven houden. En daarbij, er kan zo weer iemand tussen springer die je nóg leuker vind! :wink:

Ik zou eerlijk tegen die jongen zeggen dat je hem heel erg aardig vindt, en hem best een kans wilt geven maar dat je ook wel een andere jongen leuk vind. Dan kan die jongen zelf beslissen of hij daar voor wilt gaan of niet.

oke ik heb het gevoel dat dit een hele blonde reactie is :cold_sweat:

wrm zitten er niet van die leuke jongens bij mij op school :frowning_face:

aw dankjulliewel voor alle reacties! ahaha rainbowdash dat dacht ik ook, totdat hij bij mij bij in de klas kwam haha. Ik dacht ligt het aan deze school ofs haha?

Ben zo blij dat ik niet de enige ben haha, ik zit twijfel echt want ik vind hem dus wel leuk! Pink fluffy unicon

Nooks, ahaha nee hoor(; ik heb er ook wel aan zitten denken, alleen dat niet letterlijk dat ik een andere jongen leuker vindt haha.

Emma, nee ik hoef helemaal niet perse een relatie haha. happy single over here! :bowing_man: maar ik snap je zo erg, dat denk ik dus ook de hele tijd.

alicexrose omg echt, dus bij jou is het wat geworden? Ik probeer dat voor mezelf ook de hele tijd af te wegen, maar ik denk dat ik opzich meer zou willen. Weetje, daar heb ik nog nooit zo over nagedacht, Ik denk dat je een punt hebt, want dat praatgedeelte weet ik dus niet omdat we niet veel praten. Wel hebben we sowieso dezelfde humor, dat is ook een van de redenen dat ie zo leuk is. Maar met die jongen van sport is een van de beste dingen (waar ik sws zeker over ben ofs): het praten, we kunnen zo goed praten en elkaar begrijpen. klinkt heel pussy ofs, maar het is gewoon leuk(:

dat bedoel ik dat had ik ook en nu heb ik al twee maanden met hem en ik ben blij dat ik het heb gedaan, omdat het mijn beste vriend is geworden en ik niet meer zonder hem kan en die andere jongen die ik eerst leuk vond vind ik helemaal niet meer leuk. Ik ben nu echt verliefd op mijn vriend.

en dat is maar goed ook :wink:

succes x

Ik vind het zo zo fijn dat ik weet dat er meer mensen zijn die deze struggle hebben haha(had ik al gezegd maar maakt niet uit), en vooral dat het bij jou ook wat is geworden. Dat wordt bij mij denk ik ook, mijn beste vriend, hij is zo lief en we kunnen zo goed praten. Ik hoop dat dit ook met mij gebeurd(: superbedankt!! alicexrose