Kietelend gevoel.

Sinds gister heb ik aan de rechterkant bij m’n borst een kietelend gevoel.
Dit is alleen in de avond want net kreeg ik het weer ineens, soms lijkt het onder m’n borst te zitten, soms in mn rug, en soms boven in mn borst. Ook had ik het vanmiddag soms in mijn buik en trok het door naar onder. ( Bij m’n vrouwelijke geslachtsdeel om het zo maar te zeggen. )
Ik vind dit maar een apart gevoel en weet niet wat ik ervan moet denken…
Hopelijk herkent iemand dit en weet wat dit is.

Sorry, heb geen flauw idee maar vriendin van me had volgens mij ook zoiets en bij haar is het denk ik gewoon over gegaan.

Wat er bij mij het eerste te binnen schiet is dat je opgewonden werd hahaha

hahah nou nee hoor !
En dat zou ook niet verklaren waarom het bij mijn borst zit.

Maar ik heb het eerder geloof vorige week gehad in mijn linkerborst, leek wel bij m’n hart waardoor ik snel angstig werd. Gelukkig trok het na 'n uurtje toen weg.

Oh voor mij zou dat juist ook verklaren waarom het bij je borst zat, maar okee, dat is het dus niet haha

Haha, heb je ook een mannelijk geslachtsdeel dan?

Sorry, het is al laat, haha.

stiekem :smirk: :smirk: nee maar ik voelde me niet prettig om rr gewoon vagina neer te zetten haha

Up. Ben nog wel benieuwd wat dit is haha.

Up, ben nog benieuwd want heb dit nu nog steeds, en nu de hele dag ineens.

Is het echt kietelend of zou je het ook jeuk kunnen noemen?

Ja uh… kietelend… alsof je jeuk hebt aan de binnekant ja. ik weet niet hoe ik 't moet beschrijven.

Ik heb hypochonder waardoor ik dit niet meer mag van mijn psycholoog…
Meeste dingen zitten tussen m’n oren zei die, maar dit is wel echt irritant.

Ja dat wel , maar het lijkt me niet levensbedreigend. Vroeg me daarom af of iemand dit misschien herkende.
Ik heb gegoogled wat heeeeel slecht is eigenlijk, en daar stond alleen maar dat je dan zwanger kunt zijn hahha. Ik heb de dingen als ‘tumor, beroerte en kanker’ niet gelezen… omdat ik mezelf dan alleen maar gekker zou maken.

Nouja ik bel morgen de huisarts voor de zekerheid. Dan word het teminste bevestigd.
Hopelijk is het weer iets geestelijks dan gaat het weer vanzelf weg.

Ohhh, dat heb ik ook echt heeeeeel lang gehad, en dan echt alleen in m’n linkerborst. Ben er nooit voor naar de huisarts gegaan maar bij mij is het nu al een tijd over. Valt me nu eigenlijk pas echt op omdat ik er nu aan denk…

Wat ik wel heb gedaan is het vermijden van zeep en douchegel in die zone, omdat ik een keer op internet gaf dat het ook bij je borsten kan gaan irriteren. Geen idee of het ook echt daardoor weg is hoor.