kietelen

Doordat ik een tijdje slecht behandeld ben met seks enzo heb ik nog steeds iets van spanning in mijn lichaam als ik bezig ben.
Alles gaat verder goed enzo maar net als hij met zijn handen over mijn rug of wat dan ook gaat, dan kietelt het.
Hij vind het wel grappig maar ik vind het wel een beetje irritant worden.
Soms is het erger dan een andere keer.
Maar net als hij me wil masseren om me te laten ontspannen, kietelt dat enorm. Het verschilt soms ook per plek, en soms als hij het zacht doet en soms als hij het wat harder doet. Er is geen pijl op te trekken.
Hebben jullie tips om te zorgen dat alles minder snel kietelt?

Ik heb dat ook heel erg, dat alles kietelt (zelfs mijn arm, en van die stomme plaatsen). Ik zou het gewoon aangeven en dan kan hij je misschien anders aanraken. Bij mij kietelt het bijvoorbeeld heel erg als ik aangeraakt word met vingertoppen

Je moet het zeggen als je iets irritant vindt… En verder, om je te laten ontspannen; kietelen is no go daarvoor! Kietelen is helemaal niet ontspannend, het zorgt er juist voor dat heel veel spieren in je lichaam strak komen te staan. En masseren is soms heel ontspannend maar soms ook niet, bij jou is het laatste duidelijk het geval. Als je van kietelen en masseren niet ontspant moet je iets anders bedenken waardoor je ontspant. Misschien gaat het wel erom dat je hem niet helemaal vertrouwd en dat het daarom onwennig voelt en zo gaat kietelen? Je kan denk ik het beste met hem erover praten.

Jaaaa dat had ik laast ook. Dan is het ineens heel gevoelig

Heb je het al bij hem aangegeven?

Je moet er voor zorgen dat je 100% ontspannen bent en net doen alsof hij je niet kietelt. Probeer aan hem te denken en ga je niet focussen op het kietelen.

Wat ook helpt is je adem inhouden en naar een punt blijven staren, bijvoorbeeld zijn ogen of wat dan ook. Dan focus je je eerder daarop dan op het kietelen.

Als iets kietelt probeert je lichaam je te waarschuwen voor beestjes daarom kan je ook jezelf niet kietelen want je hersenen weten dat je eigen handen geen beestjes zijn. Best raar eigenlijk. :crazy_face:

hahahaha beestjes XD
ja hij weet het ook, hij heeft er ook begrip voor en stopt dan ook gelijk