Kietelen

Hi allemaal,
Ik heb een probleempje, ik ben heel erg gevoelig voor kietelen. :flushed:
Als ik met mijn vriend in bed lig en hij me streelt over mijn rug of in mijn nek of zij, krijg ik echt een soort stuiptrekkingen. Mega irritant. Ik vind het echt lastig om dan stil te blijven liggen en niet in lachen uit te barsten. Ik heb het zelfs al als we proberen te slapen en hij in mijn nek ademt. Ik had vroeger ook altijd zulke reacties bij de kapper, dan kon ik nooit goed stil blijven zitten. Dat was nooit een heel groot probleem, maar nu vind ik het wel jammer
Heeft iemand anders dit ook? Of weet iemand wat je er tegen kunt doen? Proberen het weg te denken of te ontspannen helpt in ieder geval niet.
XXX

Misschien moet hij het anders doen. Lichter of juist harder aanraken.

Wil je dan wel gekieteld worden?

Ik vind het echt heerlijk als hij me aanraakt, alleen soms dan krijg ik dus echt zo’n heftige reactie. Dat snap ik dan allemaal nog wel, hoe dat komt. Alleen ik weet vooral niet zo goed wat ik er tegen kan doen als hij in mijn nek ademt en ik zo erg reageer. Dat geeft voor mij hetzelfde effect als wanneer iemand onverwachts in je zij prikt.

Nja als het echt overgevoeligheid is - wat gewoon normaal is - dan kan je er weinig aan doen denk ik…

Zoals kopje al zei, misschien moet hij zachter of harder proberen?

M’n vriendje heeft dat ook, als ik hem per ongeluk ergens aanraak zonder waarschuwing, springt ie al recht. Kietelen is echt moordend voor hem xD dus daar probeer ik op te letten.
Strelen is ook irritant voor hem.
VInd het jammer want zo toon ik graag affectie en gelukkig doet ie dat wel terug bij mij

Is er iets wat dit minder erg maakt?

Ik heb het idee dat harder of zachter niet echt uit maakt, Wel als hij me streelt, maar het blijft lastig om hem te verbieden te ademen :cold_sweat: :wink:

nee, of je meot het zeggen wat je gaat doen zodat ie zich kan ‘voorbereiden’

ik hou me gewoon in of ik zeg het inderdaad als ik weet dat het een gevoelig plekje is