Kiespijn!

Hey!

Ik loop al een paar dagen met kiespijn rond. Elke keer als ik me tandenpoets gaat het bloeden op die plek. Me tandvlees is daar ook ontstoken en vroeg me af of je daar ook kiespijn van kan krijgen. Ik weet dat het slimste is om naar de tandarts te gaan maar ik durf dat niet zo goed :stuck_out_tongue:

Ga toch maar naar de tandarts.

Of je gaat naar de tandarts of je zeurt niet, want wij kunnen er toch niets aan doen.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha oke!
Ik zal maar naar de tandarts gaan :stuck_out_tongue:
Iemand dan misschien tips tegen de tijdelijk pijn van nu?

haha no way
ik had gister dus PRECIES echt precies hetzelfde
ben toch maar naar de tandarts gegaan had er al een paar weken last van
het licht aan je tandvlees bij mij ging het ook bloeden en ik had ook last van 1 kies
ik ben doorgestuurd naar de mondhygienist mn gebit moet worden schoongemaakt
dus toch maar naar de tandarts gaan als ik jou was!
je kan er paracetamol voor inemen of eventueel ibuprofen weet niet of je dat kent zijn van die roze pilletjes werken best goed
beetje hetzelfde als paracetamol

paracetamol/pijnstiller/aspirine of hoe het ook mag heten…

*zucht*

Ibuprofen.

idd

oke dit klinkt heel raar, maar als je echt kapot gaat van de pijn kan het helpen als je een beetje doorzichtige nagellak op die kies smeert.
ja het is ranzig & ja het helpt echt goed :’)
toen ik een wortelkanaalbehandeling moest , heb ik de tijd tot die behandeling zo overleeft.
kruidnagel kan ook helpen, daarop kauwen

nagellak? das fackin chemisch, lijkt me niet dat je daar een beetje van op je kies moet smeren. lijkt me niet heel gezond voor je

nee maar ik ging toen echt helemaal kapot, dat was echt een noodoplossing, tijdelijk. denk ook niet dat het erg goed is nee :’)

Let’s go to the dentist baby…

Lijkt mij ook niet echt gezond nee :stuck_out_tongue: Maar die kruidnagel heb ik vaker ergens gelezen ja… ik zal eens kijken of wij dat hebben. Ik ga morgen even de tandarts bellen. Ik heb echt ene hekel aan die tandartsen :stuck_out_tongue: Ben niet bang ofzo maar vind het ook niet leuk haha :stuck_out_tongue: Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.

Ik weet wat een ibuprofen is ja :slightly_smiling_face: Die werken inderdaad goed, alleen moet je ze wel hebben dus wordt het een paracetamol. Grappig dat je bijna het zelfde had!
Ik ga morgen even een afspraak maken bij de tandarts.

haha oke succes!

Nou ben naar de tandarts geweest. Gelukkig geen gaatje (of jammer want dan was ik nu van de pijn af geweest :frowning_face: ) maar het is heel erg ontstoken tandvlees! Ze ging mij laten zien hoe ik goed moest poesten en vlossen en het ging bloeden!! :open_mouth:
Heb nu een middeltje tegen de pijn een wat het ook gelijk schoonhoud, nu maar hopen dat het snel over is :stuck_out_tongue: