Kies pijn, na vullig

Is het normaal dat je bijna niet meer kan eten door een vulling?
Vorige week heb ik mijn eerste gaatje laten vullen. Maar het doet zo zeer. Ik durf eigenlijk niet terug naar de tandarts, omdat ik niet weet hoe het voelt na te tijd.
Moet ik het een tijdje aan voelen of toch terug gaan?

Ik heb ook wel eens gaatjes laten vullen en ik heb nog nooit pijn gehad.
Naja, na pijn dan.

De enige keer dat ik pijn had na het vullen van een gaatje was na een wortelkanaalbehandeling en die pijn kwam doordat het ontstoken was. Is het echt een zenuwpijn? Dat wanneer je bijt het net lijkt alsof het door je hele lichaam gaat, of een pijn alsof je er zegmaar een klap tegenaan hebt gehad?

Ik had 2 weken geleden wel na het vullen van een gaatje een soort spierpijn er omheen… Maar oke hier heb je weinig aan haha. Het lijkt me iig niet normaal, morgen gewoon even bellen!

Kon je dan wel eten? Dat kan ik bijna niet.
En hoeveel dagen heeft de pijn bij jou geduurt?

ik zou wel even de tandarts bellen, ik denk niet dat dit hoort

Laatst kon ik wel eten ja want het was de voorste kies en daar deed het ook pijn. Het ging wel lastig want die spier deed echt heel veel pijn. Alleen met mn vinger erop drukken was al een hel :’) Met die ontsteking heb ik een nacht wakker gelegen van de pijn en alleen maar kunnen huilen…

Het is geen spierpijn. Kan echt bijna niet eten en ook tandenpoetsen gaat niet. Ga dan bijna door de grond

Dit klinkt wel extreem… Napijn na vullen is normaal en flinke pijn ook wel maar je zou niet zoveel pijn bij eten en tandenpoetsen moeten hebben. Bel morgen je tandarts even voor de zekerheid.