kickbox/kickboks

ik wil graag gaan kickboxen/kickboksen haha ik weet niet welke goed is,
Maar ik ben bang dat ik het enige meisje ben,
en mijn conditie is heel slecht,
moet je een bepaalde conditie hebben om mee te doen of niet?
Maar ik wil graag mijn conditie beter maken en sterker worden.,
En dat ik mijn agressiviteit misschien wat beter kwijt kan,
maar moet je ook persé wedstrijden doen ?

xxx

Ik heb vroeger ook altijd op judo gezeten, en er zaten niet veel meisjes bij. maar wat maakt het uit als jij het leuk vind maakt het toch niet uit of er veel meisjes bij zitten of niet ?
En je conditie wordt vanzelf wel beter, op het begin zal je snel moe zijn maar na een tijdje, als je wat vaker heb getraint, gaat dat vanzelf goed!

En volgens mij hoef je niet persee mee te doen aan wedstrijden, ik denk dat dat je eigen keuze is?

@delicious19
ik heb er niet echt moeite mee ,
maar ik ben bang dat ze me daardoor juist niet mogen of iets.

ze laten je echt geen wedstrijden doen als je er net op komt hoor.
ik zit nu al een jaar op kickbox (iets langer) en je kon je dit jaar pas wedstrijden doen (niet iedereen deed dat).
je moet wel een goede conditie hebben maar hoe langer je traint hoe beter je conditie wordt en daar rekenen ze je echt niet op af.
ik zou gewoon een keer gaan kijken/proefles meedoen (eventueel met een vriendin)

Ik zit nu al 4 jaar op kickboksen en heb maar 1 keer een wedstrijd gedaan.
Ze gaan je pas wedstrijden laten doen als je zelf aangeeft dat je wedstrijden wilt doen.
Of je bent zo goed dat ze je vragen maar dan kan je altijd gewoon nee zeggen.
En misschien is het leuk om de eerste paar keer met een vriendin te gaan zodat je iemand van je eigen lengte hebt.
En je conditie dat komt allemaal wel.

ik zit ook op kickboksen als sinds mijn 6e en ben nu 17. ik ben in die tussen tijd wel 4jaar gestopt geweest. en zit nu sinds kort weer op kickboksen. dus mijn conditie is ook achteruit gegaan maar dat maakt hetlemaal niet uit. zoalng je gewoon door blijft gaan en elke keer als ik niet meer kan denk ik aan wat ik wil bereieken en dan moet je gewoon door gaan. net zo lang dat je je eigen grens over bent gegaan, succes xx

Hoihoi!

Ik zit nu zelf anderhalf jaar op kickboksen, en er zitten evenveel jongens als meiden op. Het is echt heel leuk!

Ik hoop dat je erop gaat, het is super leuk en ik heb altijd heel veel lol.

Groetjes!

Ik doe nu een half jaartje aan kickboksen en vind het hééél leuk! Er zitten echt allerlei types in onze groep, meisjes van mijn leeftijd maar ook mannen van 40. Ik had van tevoren niet verwacht dat ik 't zo leuk zou vinden, aangezien ik helemaal geen aanvallend type ben. Ben zelfs heel rustig enz. haha! Je hoeft van tevoren geen geweldige conditie te hebben, dat krijg je vanzelf. Ik heb nu wel een goede conditie en ben gespierder. Bij ons kun je als je dat wilt wedstrijden doen, maar dat hoeft helemaal niet!