Kick jij op merken?

als je merkkleding draagt staat echt niet gelijk het logo heel groot op je shirt.
bij bijv. lacoste polo’s staat er alleen een krokodil op

In zekere zin wel. Als ik zie dat er Lush of Sabon op een product staat koop ik het sneller dan L´oreal (wat ik dus een pauper-merk vind)
Bij die andere twee heb ik dat gevoel niet en koop ik het dus sneller.
Ook heb ik het idee dat (qua mode)haute couture kwalitatief veel beter is. Nouja, wat mij betreft is goedkoop dan duurkoop.

Haha ik vind mensen die merken dragen alleen maar omdat er het logo ofzo opstaat echt kansloos xD

Ik draag nooit merken ik koop altijd me kleren bij alternatieve winkeltjes :grinning:

Ik kick alleen op Chanel :smirk:

te mooi filmpje
ik vind merkkleding SOMS mooier
maar ik kick er echt totaal niet op
op de markt kun je ook erg leuke dingetjes scoren

hahaha dat is een goeie!
nee, ik kick totaal niet op merkkleding, voor hetzelfde geld kun je 10 keer zoveel merkloze kledingstukken kopen.

ik kick wel op merken, maar ik houdt niet van shirtjes waar ze groot op staan 't moet wel anders zijn dan normaal…

Mij gaat het niet om het merk, maar om hoe de kleding eruitziet.
Ik vind merkkleding trouwens meestal niks voor mij.

Haha geweldig. :grinning:
En ik kick niet op merkkleding, ik neem genoegen met de H&M :’)

Ik heb echt niks met merken. Snap ook nooit waarom mensen een simpel shirtje kopen voor 50 of meer met alleen maar een naam erop van een merk. hoe kansloos.

Ik blijf vaak wel een bepaald merk kopen als het me bevalt.
Maar ik koop natuurlijk niet alles van 1 merk.

En trouwens alles heeft een merk, anders kan het zichzelf niet verkopen.

ik kick niet op grote merken… ik vind het juist veel leuker om op koopjes te jagen :grinning:
maar als ik dan eens iets tegenkom van een groot merk dat ik dan wel superleuk vind… vind ik het niet erg om er eens wat meer voor uit te geven…

dat is best dom inderdaad xD het maakt mij echt niet zoveel uit wat voor merk het is als ik het maar leuk vind!

alleen Chanel.

Haha leuk filmpje! Ik kick niet echt op merken (oke wel op A&F) ik draag het wel maar dan gewoon een heel leuk speciaal shirtje oid zijn met een ergens in een hoekje verstopt logotje.

Hah omg ik heb dat filmpje gekeken. ‘Nouja ik zíé het gewoon.’
ja hoor :roll_eyes:

Ja, steeds meer. Ik weet welke schoenen van wie zijn heel erg vaak… naja ik heb meer een dure shoene kick

Nee niet echt

Haha geweldig filmpje. Maar ik kick niet op merk kleding. Ik bedoel, de kwaliteit is niet altijd beter, en vaak is zo’n logo nog eens hartstikke lelijk. Ik heb wel liever merkschoenen, omdat daar de kwaliteit meestal wel beter van is en gewoon beter voor je voeten.