Kick jij op merken?

Ik heb net dit filmpje bekeken —> http://www.101.tv/page/gu…0a4010068d3180b8284d6/,en moest er best om lachen.
Het gaat over dat Marleen schoenen koopt op de markt en daarmee naar een Darryl van Wouw feest gaat.
Ze zegt dat ze uit de nieuwe collectie komen,en alle ‘‘modekenners’’ zeggen dat je gelijk kunt zien dat het een echte is (ze weten dus niet dat hij gewoon van de markt komt). Ze horen alleen dat het een schoen is van Darryl van wouw,en ze bieden gelijk allemaal boven de 100 euro.
wat vinden jullie hiervan?Grappig,of juist best erg,dat sommige mensen zo op merken zijn gericht.
Let jij juist op merken,of juist niet?

Waarschijnlijk dachten ze aan de handel ofzo.
Ik let niet op merken.

Hahaha supervet
ik kickte er op, nu steeds minder

Ik let niet op merken, sowieso vind ik dat groot logo het vaak verpest

LOOL

en nee ik hoef geen merk

ik kick op merken

hoe bedoel je handel ? ;p

so am i

haha best wel grappig dat filmpje :stuck_out_tongue:
maar idd best wel raar ja :S ik let zelf niet echt op merken, mijn moeder doet dat meer, als ik met haar shop krijg ik meestal wel iets duurders, zij vindt de kwaliteit belangrijk (wat ik trouwens niet echt een verschil vind met bijvoorbeeld h&m ofzo hoor xD) maar als ik zelf winkel koop ik ook in ‘‘goedkopere’’ winkels…
met schoenen vind ik wel dat merken meestal beter zijn, van goedkopere krijg ik meestal snel zere voeten (wat trouwens niet zegt dat ze niet leuk zijn :angel: )

Ja, dat sloeg echt nergens op.

Maar ik vraag me eigenlijk al best lang iets af. Zoiets als bijvoorbeeld H&M is toch ook een merk?

ja dat wel,maar natuurlijk wel anders dan Lacoste enz…

haha
volgens mij hebben modekenners hun praatje al klaar voordat ze uberhaupt gezien hebben waar het om gaat. Maarja, de meesten zeiden waarschijnlijk ook gewoon dat het mooi was uit respect voor daryl.
Maarja of ik op merken let?
ja vroeger was het zo, dan ging ik wel eens naar de men@work en als ik daar dan wat kocht, was ik er ook enorm trots op.
Zo had ik een keer een broek van indian rose en ik was trots jonge! ik had hem echt vaak aan x]
maar tegenwoordig valt het wel mee. Dure kleding zijn vaak wel origineler, omdat het gewoon niet te betalen is, maarja het is maar hoe ver je daarin wil gaan.

ik kick wel op merken maar volgens mij is merk kleding wel echt betere kwaliteit. k ken het hoofdinkopen van de hema en zij zegt ook dat merkspullen van betere stoffen worden gemaakt.
En ik haat mensen die nep merk kleding dragen !

Waar ligt de grens dan? Ik vind het zo ontzettend vaag.
(en onzinnig, waarom zou je voor zo’n logo op je kleding meer betalen?)

ik snap het ookniet echt haha.

ik kijk niet naar merk nee, ik heb ook gewoon scapino schoenen, maar ik vind kwaliteit heel belangrijk, en ik vind dat invito schoenen toch echt véél langer meegaan dan scapino schoenen.

Ik heb wel liever merkkleding eigenlijk dan bijv van de hema. Maar het is niet zo dat ik merkkleding dan automatisch mooi vind ofzo. En ik vind van die grote merknamen op je shirt eigenlijk ook niet mooi xD Maar sommige kleren zijn wel echt mooi en van goede kwaliteit

In de 2e vond ik merken helemaal geweldig, nu boeit het me echt niks zolang iets maar leuk staat.

haha dit had mn vader trouwens een keer gehoord toen ie in indonesïe op vakantie was: er was zo’n man die in een fabriek werkte die onderbroeken maakte, en van die onderbroeken ging de helft naar een goedkope keten als de zeeman, en de andere helft werd een merk opgedaan en ging dus naar een merk. dat is toch gewoon raar xD wel 20 jaar geleden maar toch :angel:

Ik draag het wel omdat ik vind dat het betere kwaliteit is, zo ie zo doe ik er langer mee omdat ik weet dat het duur is. Maar als er minder duure kleren zijn die goede kwaliteit zijn en misschien wel merkloos vind ik het ook niet erg en draag ik het gewoon.