Kick a ginger day.

Wtf.

Ik vind het echt triest.

sneu! ik snap zowieso de haat tegen roodharigen niet. ze zijn toch net als ieder ander alleen hebben ze een bleke huid en eventueel meer sproeten en rood haar?

triest. =(

De mensen die dit daadwerkelijk ook doen zijn echt debielen. Bij zulke idioten moet je een lantaarnpaal door hun strot douwen en een fiets door hun aars. Mongolen.

Triest…

Ja dit is stom, mijn vriend (die praaaachtig rood/kastanje krullend haar en een sterrenhemel aan sproeten) heeft echt een halfuur gelachen toen hij dit las. Kwam niks zinnigs meer uit.
Wel echt heel raar dat roodharigen altijd worden gepest, ik vind het altijd echt geweldig, die kleur. Heel mooi.
Sproeten zijn tof, het zijn net sterren.
GINGERS ROCK

wat een kutzooi O_o

@ FLYAWAYY:

idd, ik vind rood haar en sproeten altijd vet mooi! :open_mouth:

Ik ben ook een echte ginger en kan hier de lol wel van inzien(A)

wattefuckkkkk

niemand heeft mij ooit geschopt tot nu toe x]

Ze zijn gewoon jaloers op jullie rode haren en sproeten :ok_woman:

waarom vinden de gingers in dit forum het grappig? :confused:

Haha, dan heb ik eindelijk een rede om mijn broertje eens goed te meppen. Nee grapje. Ik vind het echt dom… Ok ook grappig, maar nee… Het slaat nergens op.

Omdat ik eigenlijk vooral nog aan die aflevering van south park dacht en ik die eigenlijk best grappig vond! Ik ben hartstikke blij met mijn haarkleur dus vind het ook niet erg als er grapjes om gemaakt worden. Maar eerlijk gezegd keek ik eigenlijk pas na mijn reactie naar het filmpje, en daar kan ik dan weer niet de lol van inzien!

ow ok :stuck_out_tongue:

lol gingers have no soul xD jk

waaataaaafuuuuck?? O_O nog nooit van gehoord,ik vind het echt nergens op slaan!

Zeer triest. En ik vind rood haar trouwens echt een van de mooiste haarkleuren :’)

Ik vind het echt belachelijk :S
Iemand slaan omdat je rood haar hebt.

Lol, het zou best grappig zijn geweest als het niet echt schoppen & pesten was maar meer gewoon plagen ;p. Maar idd wel stom dat ze dat ook echt doen.