Kiala

Hey,
ik weet niet waar ik het zo moeten plaatsen dus doe ik het maar hier.
Ik heb via kiala een pakketje laten verzenden.
Online staat dat het pakketje nog niet is afgeleverd door de verzender maar ik heb wel een bewijsje van haar ontvangen met een 9-cijferige code.
ik kan nergens vinden waarom er dan staat dat het pakketje nog niet in ontvangst is genomen bij het kialapunt.
Zou ik moeten bellen en zoja naar welk nummer?
Op de site van kiala doet de knop het niet als je vraag niet in de FAQ staat. Dan kom je gewoon weer terug naar het scherm met status van je pakketje.

Iemand enig idee?

Soms duurt het even voordat het kiala-punt (de sigarenboer of andere winkel waar je het afgeeft) daadwerkelijk je pakketje naar het sorteercentrum stuurt. Duurt bij ons punt ook weleens een paar dagen als net het weekend ertussen zit maar doordeweeks ook weleens twee dagen. Dan staat het ook alleen als aangemeld en dat het naar het centrum (niet dat het er al is).

Weet niet hoe lang geleden je pakketje is verstuurd?

Nou ze heeft het pakketje 3 weken geleden aangemeld
en vandaag afgegeven na heel veel heen en weer gemail
nu heeft ze een foto van zo’n sticker als bewijs dat ze het verzonden heeft maar ik maak me toch zorgen omdat het al zo’n gedoe was het haar af te laten geven. (terwijl ze in het weekend ook open zijn)
Maar het kan dus zijn dat het even duurt voordat de sigarenboer het pakketje aanmeld? Want ik vind het wel raar dat ze een bewijsje heeft en dat er op de site niets veranderd met de status van mijn pakket.

Ja dat laatste kan even duren. Ik retourneer altijd mijn H&M pakketjes bij de Primera hier in de buurt, ik ‘ken’ de mensen die daar werken dus ook wel een beetje. En daar duurt het soms ook gewoon even voordat zij het wegdoen naar het sorteercentrum omdat ze, denk ik??, pakketjes sparen en dan in een keer wegdoen (of vaste ophaalmomenten in de week hebben).

Maar ik snap wel dat je achterdochtiger bent als je al gedoe had met haar. Je kunt natuurlijk ook wel even bellen of mailen, dan kunnen ze het voor je nakijken. Dan kunnen zij je vertellen of je pakketje daar fysiek is ontvangen of (nog) niet.

^ super bedankt voor je antwoorden :slightly_smiling_face:
wil je het nog wel even open laten dus zonder slotje tot ik antwoord heb van kiala :slightly_smiling_face:?

Ja hoor is goed, laat maar weten want ik ben ook wel benieuwd.

helemaal vergeten hier te melden.
Afgelopen vrijdag heb ik het opgehaald.
En het klopte allemaal!

Ah dat is goed om te horen! Fijn dat het nu in orde is. Zal ik je topic sluiten?

ja sluit maar!