Kia-la

Hoi, ik wou al een tijdje iets bestellen discreet bestellen. Maar wist niet zo goed hoe, maar toen kwam ik op het idee om het via kia-la te doen. Alleen weet ik niet zo goed de werking, heb al op de site gekeken. Maar het blijft voor mij wat onduidelijk… -Weten de mensen waarbij je het levert (kia-la) wat je bestelt? -Mogen zij in je pakket kijken wat er in zit?

-Hoe zit het dan met registratie?

Alvast bedankt

Volgens mij mogen zij niet in je pakketje kijken. En er staat niet op de doos waar het van komt.

Kiala verzend gewoon van kialapunt naar kialapunt. Daarom is het ook goedkoper. Je volgt gewoon de stappen op de site en hebt bericht wanneer je het pakket kan ophalen op de gekozen locatie. Daar krijg je gewoon je pakketje mee.

Het stelt niet zoveel voor, gewoon je gegevens invoeren en zelf ophalen. Dus je kan prima discreet bestellen daar.

Via Kiala bestellen kan prima discreet gedaan worden. Als het goed is krijg je per mail bericht van wanneer het pakketje klaar ligt bij het afhaalpunt. Je kunt het daar dan ook alleen zelf ophalen. Een pakketje openen zonder toestemming van de ontvanger mag sowieso niet, dat is een inbreuk op je privacy, dus dat zullen ze nooit doen :slightly_smiling_face:

Uitzondering zou kunnen zijn als een pakketje (via de gewone post) klem komt te zitten in de sorteermachine en stuk scheurt waardoor spullen eruit vallen. In dat geval maken ze soms een pakketje (dat dus al beschadigd is) open om de spulletjes terug te stoppen. Je krijgt er dan ook heel netjes een notitie bij van de post maar dat is het dan!