Keyboard lesboeken met moderne liedjes??

ik ben opzoek naar een keyboard lesboek voor beginners.
ik kan een beetje noten lezen en wil graag een boek met moderne liedjes, dus niet van die kinderliedjes ofzo

&

en misschien weet iemand een simpel liedje wat ik alvast via internet kan oefenen?

Deze is heel leuk om te leren spelen! http://www.youtube.com/watch?v=TuMOBJYwnho

Ik zou een beginners boek kopen, dit leert je makkelijke liedjes en beter noten lezen. Op deze manier kun je het opbouwen tot een hoger niveau! Ik heb vier jaar keyboard gespeeld en ben daarna over gegaan op piano, en ik kan nu stukken van Bach enzo en dat is echt geweldig leuk!

Ik zou het zeker niet alleen van youtube leren, daarmee doe je jezelf echt tekort!

Via deze site heb ik leren spelen: www.onlinepianist.com
Bekende liedjes + leuk om te doen!

een boek lijkt me inderdaad wel goed, maar weet iemand misschien een boek met een beetje bekende liedjes uit de top 40 ofzo
dus niet van die oudbollige kinderliedjes.

ik denk dat het wel logisch is dat je moet leren spelen met die kinderliedjes want die zijn erg makkelijk. Die top40 liedjes zijn meestal lastig op een paar uitzonderingen na.

Ik leer liedjes van youtube, gewoon een liedje typen, en kijken of hij niet zo moeilijk is, haha!

Youtube is your friend.

Koop keyboard selections 1.

up

up