keuzevak muziek én tekenen

Hey!
Ik had even een vraag, want ik wil graag c&m kiezen met wiskunde C waarschijnlijk MaW frans én als keuzevakken filosofie tekenen én muziek en volgens mijn decaan is dat wel mogelijk, maar heel moeilijk, en waren er in het verleden veel mensen die zijn afgehaakt.
Nou vroeg ik mij af, zijn er mensen die dit ook doen/hebben gedaan, en ik ben benieuwd hoe ze dat dan vonden? Alvast bedankt!

Ik wilde toen muziek in het vrije deel, maar daarvoor moest je of zingen of een instrument kunnen bespelen dus toen heb ik het niet gedaan.

Tekenen was stom, maar dat kwam door de docente + opdrachten.

Ik heb nu 2 keuzevakken, frans en tekenen en ik heb nu 32 uur les in de week en dat is al behoorlijk veel moet ik zeggen. Maar als je het aankan moet je het doen (:

bij ons kan dat niet ;O
lijkt me wel tof, krijg je maar 1 keer kunst algemeen dus dat scheelt weer uren XD

geen idee xD
wij kunnen dat niet eens kiezen in het vrije deel helaas :pensive: ik wil zo graag weer muziek!

up!

Doe je havo of vwo?
ik havo en mocht maar 1 keuzevak, want een tweede ging haast niet lukken.

Ik heb muziek in het vrije deel gekozen (heb wel een ander profiel)
grote fout!

echt ik voel me zo misplaatst in die klas en ik kan het totaal niet met de leraar vinden en die voorlichting die we in de 3e klas kregen is ECHT wel gelogen, ze hadden echt een hoop informatie weggelaten die nu dus pas om de hoek komt kijken, jezus echt ziek gewoon.

Maarja, achteraf, ik had denk ik geen ander beter vak kunnen vinden om te kiezen, dat is ook de reden dat ik muziek heb.

Ik doe vwo met muziek en ik vind sommige dingen weer heel makkelijk, en sommige dingen weer niet. Maar meestal is alles heel simpel als je piano speelt, en dat doe ik nou net weer niet.

Ik niet maar ik had wel omdat ik een vooropleiding had 40 uur school per week. Je moet echt goed nadenken of je zoveel vakken wel aankunt.

Wat voor cijfers haal je nu?

voor die vakken die ik wil gaan doen, best goed; geschiedenis 8, tekenen 9.5 muziek 8 maar van die laatste twee hebben we een cijfer gehad, maar ook vorig jaar stond ik daar goed voor.
Maar ik doe wel gymnasium erbij, dus misschien wordt het dan toch té veel…
En als instrument speel ik elektrische gitaar, maar ik weet niet of dat nodig is?

Ik heb beide vakken niet, maar andere leerlingen die ze wel hebben, zeggen dat je er toch best veel voor moet doen. Je moet kijken of je wel zoveel vakken aankunt, ik ken een meisje met 2 wensvakken, en die heeft echt superveel uren en huiswerk.

wat zijn 2 wensvakken? :S
edit; ik bedoelde eigenlijk deze smiley: :blush:

Oops, ik bedoel keuzevakken, bij ons heten die wensvakken. xD

ooh hehe had ik moeten weten, weet je ook welke keuzevakken?

Ja, tekenen en biologie geloof ik, maar ze heeft muziek ook al in haar pakket, ze doet volgens mij C&M. Ja ik weet het niet precies maar ik ben niet echt bevriend met dr dusja

voor mij zou dat dan dus muziek tekenen filosofie zijn
en dan frans en latijn en engels dan nog

Geen Nederlands er nog bij? Oke, dan valt het misschien nog wel mee, toch?

Nederlands is verplicht.

Nou het ligt ook aan je leraren, als je hier iets goeds neerzet krijg je alsnog een 7 voor muziek, dus dan moet je je toetsen ook redelijk maken.

Ik heb C&M met
-Aardrijkskunde of Economie
-Frans of Duits
-Tekenen of Muziek
-Keuzevakken : Drama en Spaans
Ik heb dat vorig jaar gekozen, maar ik weet dus niet of dat dit jaar ook zo is. Moet wel zeggen dat ik overal hoor dat muziek heel veel theorie is!!!
Hoop dat je een keuze kunt maken.