Keuzevak BSM (Bewegen, Sport & Maatschappij)

Hee!
Ik moet dit jaar een profiel kiezen en zou daarbij graag BSM als keuzevak willen doen. Ik ben alleen geen ster in gym, maar ik kan het wel. Wat vinden jullie? En zijn er hier mensen die ook BSM hebben? Wat vinden jullie er van?
xx

Ik heb ook BSM gedaan, het was echt onwijs leuk! Je was bij ons veel met sporten zelf, maar ook lesgeven en verslagen schrijven bezig! Het is niet zo dat je alleen extra gym hebt zegmaar!
Bij ons was ook niet iedereen even goed in gym trouwens, dat maakt echt weinig uit!

Dankjewel! Ik ga het zeker kiezen! Ik heb er zin in!

bij mij op school is bsm wel gewoon alleen sport.
alleen dan met theoretische toetsen erbij volgens mij
dus misschien verschilt het per school dan ;p

Hé jij lijkt wel op mij!
Ik wou eerst ook bsm kiezen, omdat ik helemaal enthousiast was geworden over een presentatie erover. Maar ik ben geen ster in gym, ook al vind ik sporten wel heel leuk. En dat organiseren wat je erbij moet doen leek me ook heel leuk.
Maar ik ga toch kiezen voor M&O omdat je daar volgens mijn zus meer aan hebt, en je met dat BSM toch veel moet sporten, meer dan ze bij die presentatie zeiden eigenlijk. Want een vriendin van mijn zus heeft bsm en die zei dat. En het is hier ook nieuw dus verloopt best wel rommelig.
En je mag helaas ook geen M&O én bsm hier.

hello ( :
Ik heb zelf ook BSM en ik moet toegeven dat ik het verschrikkelijk vind a.
Maaaar, ik heb er geen spijt van :sunglasses:
Ik ben gewoon ontzettend slecht in sporten als ik mezelf vergelijk met de rest van mijn klas en dat is vet poep a.
En nog belangrijker: je hoeft er geen examen in te doen!
Dat scheelt echt een hoop gedoe en stress hoor!
BSM vind ik zeker aan te raden ( :

En aan M&O heb je misschien meer maar ik wil naar de kunstacademie dus M&O heb ik daar niet nodig ( :
Succes!

ik zat er ook over te twijfelen.
ik vind gym ook wel leuk maar kan t ook niet super goed ofzo, daarom wist ik t ook niet zeker.
ik ben best blij dat ik t niet heb gekozen, want dan krijg je écht veel gym en je krijgt ook testen en je moet wedstrijden in elkaar zetten enzo.
nee dan ben ik toch blij dat ik tekenen heb gekozen!

oh en aan M&O heb je wel meer.
veel mensen vinden t ook makkelijker dan economie en of je er nu wel of niet iets mee gaat doen, het staat denk ik wel beter op je cv en je hebt al meer inzicht in het business wereldje.

ik vind m&o ook makkelijker dan economie:P

Ik doe ook BSM. En het doet er niet toe of je goed bent in sporten, want (bij ons op school dan) je richt je meer op de techniek achter de sport en hoe je tot de resultaten komt. Het is wel goed als je iets wilt gaan doen met organiseren. M&O misschien ook wel, maar dat hebben wij niet op school haha. Ik vind het een leuk vak en wat iemand anders ook al zei, geen examenstress. En als je goed je best doet een lekker compensatiepuntje:)