Keuzegids HBO 2015

Hee ik zit best in de knel met opleidingen die ik wil kiezen maar wil graag weten wat grote baankansen heeft en welke school het beste is. Heeft iemand een inlogcode of misschien een online versie van dit boek? Ik zou echt heel graag erin rond willen kijken.

xx

Heb je er naar geïnformeerd op je school? Mijn school had er zelfs één terwijl dat echt een crappy school was haha. Vraag aan je decaan of mentor?

kzit in tussenjaar dus niet op een school nu helaas haha

Naar mijn idee heeft ICT, IT, informatica de hoogste banenkans en kan je er vet goed mee verdienen, maar of je dat ook leuk vindt is een tweede. :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha ja precies, dat staat nou net niet boven aan me verlanglijst xD

Hoge baankans moet je niet naar kijken, tegen de tijd dat je klaar bent met de opleiding kan het wel weer heel anders zijn.
Toen ik met mijn opleiding begon was de baankans iets van 80% en nu nog 20%. Dus focus je meer op wat je leuk vindt om te doen ipv baankans.
Verder kun je beter naar open dagen en meeloopdagen gaan om de sfeer te proeven ipv in een gidsje te lezen welke school volgens de statistieken het beste is.