Keuze "Vrije Deel" uit je Profiel

Hoi,
Ik zit met een probleem. Voor volgend jaar ga ik het profiel Natuur & Gezondheid kiezen met wiskunde B (als dat volgens mijn lerares kan, ik moet het nog vragen) & NLT. Alleen nu moet ik nog (een) vak(ken) kiezen uit het vrije deel. Ik zit te twijfelen tussen economie en M&O. Heeft iemand hier ervaring mee? Welke zal ik kiezen?
Dan had ik nog een vraag: Zal ik er ook nog Duits bij doen? Of niet? Of alleen Duits en geen ec. of M&O???

Ik kom nog van de tijd dat economie verplicht was.
Dus in mijn vrije deel had ik Duits1.

Maar economie heb je wel nodig in de toekomst, dus het lijkt mij wel verstandig om dat te kiezen.

Economie is meer snappen, en volgens iedereen om me heen moeilijker dan M&O
M&O is vooral veel leren, en dus makkelijker, maar volgens mij wel meer werk.
Het is maar waar je goed in bent…
Bovendien ligt het eraan of je goed bent in talen of je duits moet kiezen natuurlijk, en wat je later wil gaan doen ^^

M&O gaat heel diep op economie in, dus ik weet niet hoe goed je bent in economie?

M&O is een stukje makkelijker dan economie maar je hebt er veel minder aan. Ik zou dus voor economie kiezen.

Haha is je onderschrift van potter puppet palls x]?

m&o is voor als je een eigen bedrijf wilt zegmaar
en economie is wat breder

ik weet niet wat je wilt worden, maar ik zou duits er niet bij doen als het niet hoeft (:

Vorig jaar stond ik aan het eind een 6.7 op economie. Met Duits heb ik altijd boven de 7 gestaan, en in de 1e en 2e klas stond ik op mijn eindrapport een 8.
Later wil ik logopediste worden of iets anders in het ziekenhuis of heel misschien lerares.
Mijn onderschrift is inderdaad van de Potter Puppet Pals xD

ik heb C&M met wiskundeA, internationall skills en biologie. ik heb in de week 43 uur ofzo echt heel veel!
dus ik raad je aan om niet een vak te pakken dat je bijv. 4 x in de week hebt. is echt niet fijn zoveel uur.
succes ermee

kheb economie en m&o (profiel EM)
vind persoonlijk economie makkelijker. m&o is bij ons op school ontzettend veel werk!

k denk dat je als je NG hebt, je meer aan economie hebt dan aan m&o.

je kan evt. boeken in kijken voor volgend jaar, kijken welk vak je meer aanspreekt.

Ik heb economie & m&o.
Ik vind economie makkelijker, is meer theorie en m&o kan je of je kan het niet net als met wiskunde.

ik heb economie en m&o, en veel mensen vinden m&o moeilijker…dan economie, voor mij maakt het niet uit! mar als ik jouw was zou ik dan voor economie gaan!

Het is wel zo dat bij een vervolgopleiding er nooit gevraagd zal worden naar M&O, dat is nooit verplicht. Voor sommige studies is economie wel verplicht…

Als ik jou was zou ik toch economie kiezen! Aan economie heb je later veel meer, en zoals iemand hierbovn al zegt m&o zullen ze nooit naar vragen. Ik heb zelf economie en m&o. [EM-profiel] Zelf vind ik m&o veeeél leuker maar je hebt er minder aan, en omdat jij NG gaat kiezen lijkt economie me sowieso beter. Je kunt dat later ook nog een economische opleiding gaan doen, als je alleen m&o hebt gehad gaat dat niet (zover ik weet iig).
En over je probleem met duits kiezen, als je het leuk vind en er goed in bent zou ik het wel kiezen, anders moet je het zeker niet doen want daar krijg je spijt van! (Dat heb ik dus nu met frans…)
Veel succes met kiezen!

Ik leef nog volgens het oude systeem, dus ik ben van mening dat
NG gewoon
Wis B1
NA
SK
BIO

is.

Ik heb N&G met wiskunde B en in het vrije deel M&O…
En ik ben van mening dat het vak M&O kiezen echt een van de grootste fouten uit mijn leven is…Ik ben totaal niet economisch ingesteld, maar toch heb ik het gekozen omdat het handig zou kunnen zijn als ik later een eigen bedrijf wilde starten ofzo. Ik dacht dat ik het wel zou kunnen, maar dat is dus niet zo.
Dus ik zou er echt goed over nadenken. Maar zoals anderen in dit topic al zeiden: ‘je kunt het of je kunt het helemaal niet.’ Als jij van jezelf denkt dat je het kan moet je voor M&O gaan.
Van economie heb ik helaas geen verstand, het is wel vaak bij M&O dat de docente zegt van: ‘Ja dit hebben jullie vast wel allemaal bij economie gehad, dus dat moet geen moeite zijn’ …
Haat het vak.

Economie is veel breder dan M&O
Ik zou voor EC gaan (:

als je echt bedrijfseconomie wil zou ik m&o kiezen.
ik vind dat leuker dat economie
maar economie is wel wat breeder.
en als je duits leuk vind moet je dat kiezen
ik heb zelf geen talen
maar wel economie en m&o

Economie heeft meer betrekking op het land.
M&O meer over het bedrijf.

Ik heb zelf voor ak gekozen… Mr heb je niks aan
Heb het profiel E&M
Ik zelf haal hogere cijfers bij m&o dan bij economie…
vind m&o dus beter … Maar economie is denk k wel handiger