Keuze maken (urban decay vice 2 palette of mobiel)

Hi y’all!
Als je de titel zou lezen zou je waarschijnlijk voor een nieuwe telefoon kiezen. Maar ik zit toch echt tussen de twee te twijfelen.
Mijn splinternieuwe telefoon werd een paar maanden geleden gestolen en nu heb ik een oud slecht sloom toestel. Ik ben over 1 maand jarig en ik ben zo m’n verlanglijstje aan het samenstellen.
Ik krijg al een One Direction ticket (66 euro) van m’n ouders en ik zou graag het Urban Decay Vice 2 palette óf geld voor een nieuwe telefoon willen. Het liefst zou ik eigenlijk de telefoon doen. Waarom twijfel ik dan? Nou, omdat ik niet weet hoelang het Vice 2 palette nog verkrijgbaar is. Aangezien het een limited edition is. Dus stel nou dat hij sws nog een jaar in de schappen ligt, zou ik best even kunnen wachten. Maar als het palette over ca. 2 maanden al weg is, wil ik eerst het palette kopen als je snapt wat ik bedoel.

Het palette vind ik zo onwijs mooi en ik houd enorm veel van make-up en dan vooral oogschaduw, omdat het net tekenen/schilderen is. Maar dan op je gezicht. Dus het palette vind ik eigenlijk wel een beetje ‘belangrijk’. Klinkt een beetje raar maar oké. Ik ben er zegmaar verliefd op geworden. De kleuren, de pigmentatie, alles.

Maar ik weet even niet wat 't slimste is om te kiezen. Geld voor een nieuwe telefoon óf het palette.

Werk je?
Als je wat bijverdient zou ik zeggen kies het urban decay palette, je wilt hem graag. Doe wat langer met de slome telefoon en spaar voor een nieuwe telefoon. Ik ga er hierbij wel vanuit dat je niet. De hele telefoon nieuw zou krijgen maar een deel van het bedrag, vergelijkbaar met de waarde van het UD palette. Anders zou. Ik wel voor de telefoon gaan, en het palette kopen zodra je het geld hebt (je kunt ze altijd nog wel op ebay vinden)

Ik ben zelf ook echt een sucker voor UD palettes, het is dat ze zo duur zijn, maar de kwaliteit is echt super