Keuze:3 dagen Londen of Pinkpop+2 dagen Maastricht

Hoi!
Mijn ouders en ik willen graag in de meivakantie naar Londen toe voor 3 dagen. Maar wat we ook graag willen is naar Pinkpop toe gaan. Omdat dit niet allebei kan ivm met het geld heeft mijn moeder nu dit voorgesteld:

• Of ik ga met mijn ouders 3 dagen naar Londen in de Meivakantie
  • Of ik ga met mijn ouders Naar pinkpop(1 dag),en omdat het dichtbij Maastricht ligt zouden we dan de dag na Pinkpop 2 dagen in Maastricht blijven(hotel) om te winkelen etc.

Ik kan dus absoluut niet kiezen! Ik wil ontzettend graag naar Londen maar ik ben in November al geweest,maar dat was met school en hierdoor heb ik bijna geen vrije tijd gehad en veel voor school moeten doen. En ik ben wel echt verliefd geworden op Londen sinds dat ik er geweest ben dus zou graag terug willen.

Maaar ik wil ook heel graag naar Pinkpop toe en mijn ouders willen ontzettend graag Coldplay zien, en winkelen in Maastricht en gezellig eten etc. is ook erg leuk!

Dus what to do?Wat zouden jullie kiezen want ik weet het echt niet… Ik moet volgende week zeggen wat ik wil.

Ik zal voor pinkpop gaan.
Is eens per jaar.
En aangezien je al naar Londen bent geweest.

Ik zal naar Londen gaan, maar dat komt meer omdat ik niet van coldplay houd…
maar in londen kan je ook gezellig eten en winkelen. Misschien kan je Coldplay daar ook wel zien : p

Haha dat zei ik dus ook tegen me moeder,misschien komen we ze daar ook wel tegen!Gebeurd nooit natuurlijk haha.

Maar er spelen natuurlijk wel meer bands dan Coldplay,en dat van dat gezellig eten en winkelen is waar,en ik Londen winkel je wel 10x beter denk ik…
Hm…

Pinkpop!

London!

Ik zou duidelijk voor London kiezen :grinning:!

Maastricht en Pinkpop. Ten eerste heb je dan twee dingen om naar uit te kijken. En zo’n festival is heel erg leuk. Bovendien ben je in London al geweest. Daar komt bij dat de stad London er altijd blijft staan, je kan ook over een jaar of over twee jaar naar London. De kans dat Coldplay in het vervolg weer bij Pinkpop is, is een stuk kleiner. Je doet er ook nog eens je ouders een plezier mee, en als iedereen het naar zijn zin heeft, is dat dan niet een stuk leuker?

Oh, en mijn eigen ervaring. Ik ben in London geweest met mijn ouders en vond er erg weinig aan. Alles is duur en ik vond het best saai. Maastricht daarentegen vond ik erg gezellig. Voor winkelen is het niet super (maar ik heb een andere stijl dan anderen, denk ik), maar er is zo’n gezellig sfeertje in die stad.

Moeilijke keuze! Ik zou daar echt lang over na moeten denken.

Londen!

pinkpop+maastricht :slightly_smiling_face:

Londen, maar ik heb daar dan ook echt een zwak voor!

Ik ben verliefd op Londen dus ik zou naar Londen gaan.

Daar heb je gelijk in, Londen loopt niet weg. En ik doe mijn ouders met alles een plezier,ze vinden het beiden net zo leuk!

Smaken verschillen dan blijkbaar,want ik vond Londen alles behalve saai!En misschien wel duur,maar daar hebben we het er wel voor over. Maar bedankt voor je mening.

Dus 6 mensen zeggen Londen en 5 Pinkpop+Maastricht…
Ik kan echt niet kiezen xD

pinkpop & maastricht! supervet dat je ouders daar ook naartoe willen trouwens! dat zie ik mijn ouders nog niet doen namelijk ;p haha.

nu is het 6-6, sorry ;p haha. Maar coldplay op pinkpop is ook zoooooo vet! die kans heb je ook niet vaak…

Haha mijn moeder is vroeger echt al 7 keer naar Pinkpop geweest ofzo,zelfs toen de gaafste bands nog kwamen :-)En mijn vader nog nooit maar vind het ook helemaal leuk!