Keulen, shoptips?

Ik ga aanstaande vrijdag naar Keulen, natuurlijk voor de kerstmarkt maar ook om te winkelen! Zijn meer meiden wel eens naar Keulen geweest en hebben jullie nog shoptips? Winkeltjes waar je echt geweest moet zijn etc. :slightly_smiling_face: Bedankt alvast!

Hee ik ga ook naar Keulen haha ! Met school, over 2 weken.
Niet echt een nuttige reactie, maar nu heb je weer een up haha

Haha dankje! :stuck_out_tongue: Ik ga ook met school

keulen is een leuke stad om te winkelen ja :slightly_smiling_face:
vooral de pimkie is heeeeel erg tof, voorde rest liggen er wel wat kleine leuke winkeltjes, maar die weet ik niet precies haha, er liggen bijvoorbeeld ook een grote h&m en een hele grote new yorker enzo, en natuurlijk starbucks en een ben en jerry’s scoop shop :grinning:

mocht je trouwens naar ben en jerry’s willen kan je het beste met de metro door rijden tot appelhofplatz (als je met de metro gaat dan haha) het valt natuurlijk ook wel te lopen

Okey dankje! =D Ja Pimkie vind ik ook altijd wel leuk, ben ik ook in andere steden al geweest. Haha ja ik moet nog ff kijken hoe we gaan enzo. :stuck_out_tongue:

Ik zou zeggen ga bij elke H&M naar binnen want het is per winkel echt een verschil ^^… Owja en voor lekkere Berlinerbollen moet je naar Merichplatz ofzo gaan (Is een bakker die kom je tegen als je winkelstraat inloopt) en Pimpkie is het ook wel waard… new yorker ook dies echt groot! :grinning:

Thnx voor de tips! =D

Ik was gisteren dus geweest! Vond het echt helemaal geweldig. :slightly_smiling_face: De Forever 18 is ook heel leuk, daar had ik nog mooie gouden handschoenen met een strikje gekocht. Echt leuke winkeltjes, zou er best nog wel een keer naar toe willen! Moest wel heel erg oppassen voor zakkenrollers enzo. Er kwam dus zo’n vent naar een vriendin en mij toe en die vroeg zo: oder hast du kein Uhr? Maarja hij wilde dus de tijd weten, terwijl hij zelf een horloge had. Dat was al heel raar en toen zagen we 'm later weer met een hele groep, stonden ze echt zo mensen aan te wijzen waarbij ze dingen konden jatten.

nee nog nooit geweest:P
waar ligt het eigenlijk?

In Duitsland aan de Rijn :wink:

Ik ga dr ook binnenkort weer met school heen. Ik ben dr al eens geweest, ze hebben dr zo’n heeele grote H&M (L)
Trier is ook heeeel leuk (A)

UP,
ik ga er volgende week woensdag naatoe met schooool

Ik ga deze woensdag ernaartoe, en heb er echt zin in! :slightly_smiling_face: Ik had ook al een paar adresjes gezocht :
Music Store Professional
Art Of Dark
Kompakt
Saturn